Blazing Angels II: Secret Mission of WWII

Robot
Blazing Angels II: Secret Mission of WWII

Om du längtar efter ett enkelt, smått orealistiskt och halvsnyggt flygspel till 360:n så kan Blazing Angels II: Secret Mission of WWII vara helt okej. Men om du däremot drömmer våta drömmar om historiskt korrekta vingslag och omväxlande utmaningar är det dags att flyga vidare.


Medlem
Provfluget - Blazing Angels II

Två stycken "Testat - Blazing angles II" längst upp på sidan.. tror nog en räcker.

Skribent

Lysande recension på ett medelmåttigt spel

Inaktiv

Tycker texten fick spelet att verka ganska OK, men sen fick det 2/5 ? Jäkligt konstig recension, om man ska hacka i betyg bör man också hacka mera i texten tycker jag. Innan jag såg betygspoängen hade jag blivit riktigt sugen på att att testa det här, men iofs även efter så e jag lite sugen på att testa, om än inte lika mycket. Försök vara mer kritisk i texten om det ska få 2/5.

Vila i frid

2 av 5 är enligt vår betygstege ett "okej" spel.

Ett dåligt spel hade fått en etta.

Se här;
http://www.fz.se/betyg


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

ptr
Medlem

jag tycker då det lät som att spelet skulle få 1/5, var inte mycket positivt i den recensionen.

Medlem

ehm va?.. 2 i betyg... Blazing Angels ägde sönder ju alla andra flyg simulatorer pga den var enkel och snygg....och nu kommer tvåan så borde den väl ha 4!

MFC
Medlem

hm, om det är något man saknat så är det flygspel. Frågan är hur bra Force Feedback är med detta spel.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Provade demot på XBL, inte mycket som lockade mig. Känns som 2/5 är ett korrekt betyg.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv
Medlem

Tycker 2:an är kul och bra! Av mig får spelet 4/5 poäng!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Många spel som har fått 3 eller mindre den senaste tiden. :/ Nåja... World in Conflict lär ju bryta den trenden.

Medlem
Medlem

testade demot, fy fan vilket skit rent ut sagt xD

1
Skriv svar