StarCraft II-film hos FZ

Robot
Medlem
StarCraft II-film hos FZ

Ge oss Diablo3 istället blizzard


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Varför välja då dom kan ge oss båda

Medlem

Hellre Diablo 3, ja.

Men fortsättningen på Starcrafts story kan bli intressant.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Ge oss Diablo3 istället blizzard

Instämmer, aldrig tyckt om SC speciellt mycket. Detta verkar komma bli ett extremt hypat spel också ;>

Inaktiv

nice, men kräver denna någon speciell codec?

Medlem

Det verkar som om det blir bra. Det MÅSTE bli bra. Snälla!

Medlem

läcker grafik iaf plastigt å dant

Inaktiv

gammal tror jag, sett den på youtube fast då var det från nån spelmässa tror jag >.<

Medlem

Kan nog bli trevligt att spela.

Inaktiv

Zomg "Thor" är awesome!

Medlem

Verkar som om att de satsar mycket på balans och gameplay vilket bara är bra. Många och olika enheter men de har alla för och nackdelar. De vill väl behålla tronen som det bäst balancerade spelet efter ettan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Kul att de har kvar stilen från ettan och t.o.m. några av rösterna! Däremot lite synd att de ska behöva skapa "superenheter" som "Thor", dem tycker jag att man klarar sig utan.

Medlem

Det mesta såg mkt bra ut, även om Thor:en var lite överdriven, samt att jag fortfarande inte tycker om tanksens utseende i arty-läge.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

rösterna är ju preliminära bara har dem ju sagt. de ifrån första spelet alltså.

Medlem

Det var ett jäkla tjöt om deras uppföljare och vilket de ska göra tycker jag, är det bara jag som är mer intresserad av deras nya IP?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

overpowered
toss o terran får ju massa units som spammar raketer o laser o dödar allt i sin väg, zerg fick lings som kan spränga sig själva
det var idag jag slutade spela zerg och började spela terran istället

Medlem

Man ser ut att ha en jäkla massa mer alternativ än i ettan. Skåjta eller dö

Smaskigt spel ändå. Orkar man sätta sig in i det? Börjar jag bli gammal?

Medlem

Ser bra ut, men det enda jag vill ha SC2 för är att få se fortsättningen på storyn. Multiplayer har bara varit en smärta eftersom medelivslängden på en spelare som jag är runt 5 minuter över internet, och ingen hjälp får man för alla är upptagna med att skrika NOOB! åt en.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av F3D:

overpowered
toss o terran får ju massa units som spammar raketer o laser o dödar allt i sin väg, zerg fick lings som kan spränga sig själva
det var idag jag slutade spela zerg och började spela terran istället

zerg har nog något i sin rockärm också Fast dem kanske tappar sin största styrka från 1.an nu i att bygga upp en stor arme snabbt och rusha iom terrans nya sak då dem kan bygga 2 samtidigt

Medlem

fan va mysigt det ser ut!
men många tankar väcks ju om dom olika nya enheterna och deras olika abilities.
det kommer nog bli mycke krig framotebax och mycke micro management.


signatur

-Talyren

Medlem

fan diggar terrans nu rätt bra juh, thor verkar nice även om ja undrar om den har nån chans alls mot en massa zerg units
lol @ drop pods! Det e ju en rip off from C&C fanns i både tiberium sun och nya tiberium wars fast ja undrar om drop pod som ghost kallar in kommer kosta nånting? Ellr om det e en engångs grejj eller hur den funkar. Gillar att terrans MCV kan försvara sig mot mark attacker iaf... Och att battle cruisers har respekt ingivande vapen och special funktioner

Medlem

1337 resources :S


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Inaktiv

Har spelat SC2. Det var inte så mycket att höja ögonbrynen åt. Lite snyggare grafik, lite bytta units, i övrigt var det väldigt mycket som ettan. Man kunde köra samma taktiker, samma build orders mer eller mindre. Det är lite synd de inte gjort något mer nyskapande.

Med allt det sagt kommer jag fortf köpa det.

Medlem

Ser riktigt smaskigt ut, har dock aldrig varit ett riktigt SC fan men, man kanske kan bli ett nu? <<


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem
Skrivet av kvast:

det kommer nog bli mycke micro management.

Ja, bara det inte blir för mkt, så att det förstör spelet på samma sätt som det sabbade WC3.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Kul att de har kvar stilen från ettan och t.o.m. några av rösterna! Däremot lite synd att de ska behöva skapa "superenheter" som "Thor", dem tycker jag att man klarar sig utan.

Håller med. Både "Thor" och "The Mothership" känns mer som något från C&C eller Supreme Commander.

Medlem

Detta kommer bli en intressant spelhöst många bra spel i olika katagorier

Medlem

ehmm det här kan bli nåt...hoppas att de inte floppar på samma sätt som Tiberium wars gjorde...

Skrivet av F3D:

overpowered
toss o terran får ju massa units som spammar raketer o laser o dödar allt i sin väg, zerg fick lings som kan spränga sig själva
det var idag jag slutade spela zerg och började spela terran istället

Vadå spelet är ju inte ute än.


signatur
12
Skriv svar