Skaffa din nyckel till Call of Duty 4-betan

Robot
Medlem
Skaffa din nyckel till Call of Duty 4-betan

Ett helt underbart spel, enligt mej!

Kommer inte ihåg när jag hade så skoj med ett multiplayer-fps sist!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Spelet är underbart, skit skoj och beroende

Medlem

xbox-nyheter ska ju vara gröna. Trodde det hade kommit PC nycklar...

Nu blev det grönt.


signatur

<3

Medlem

Härligt! Då har man reserverat en nyckel, nu är det bara att vänta på emailet

Inaktiv

Yahoo, bara att börja ladda ner demot då

Medlem
Medlem

det fungerar inte för mig, har rätt kod och ocllt, står bara tt jag ska försöka ingen senare, vad kan detta vara för problem? för man behöver väl inte betald live konto??

Inaktiv

Jag sitter och väntar på mailet... Sedan ska man testa betan


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Smedjeback:

det fungerar inte för mig, har rätt kod och ocllt, står bara tt jag ska försöka ingen senare, vad kan detta vara för problem? för man behöver väl inte betald live konto??

Jo, man behöver xbox-live guld.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av Smedjeback:

det fungerar inte för mig, har rätt kod och ocllt, står bara tt jag ska försöka ingen senare, vad kan detta vara för problem? för man behöver väl inte betald live konto??

Trodde det var ganska underförstått att man behövde ett xbl guld-konto.

Cod4 är ett måste testa för alla, cod4 är förvånansvärt bra

Inaktiv

Tyckte det var ganska run of the mill fps shooter med autoaim. Visst perks och killstreakbonusar är väl annorlunda, men annars tyckte jag det var rätt standard.

Medlem
Citat:

Allt du behöver är en fungerande muspekare och ett medlemsskap här på FZ, svårare än så är det inte.

Och en 360...och live guldkonto...

Nu kommer en massa folk säkert klaga på mig, men kan detta vara ett avtal mellan Activision och M$ för att få fler att skaffa live guld? Isf verkar det inte funka, med tanke på:

Citat:

Det finns 4778 nycklar kvar.

...av 7000 nycklar...eller är det bara ett bristande intresse för CoD till 360?

Inaktiv

Detta liret måste ju bara vara så jäkla bra! Jag har haft mycket kul i framförallt CoD och CoD2 på pc-lan. Killcam:en är ju en asgo feature, något som jag tycker att de borde lagt till i CS för länge sedan. Det här spelet kominerar CoD's multipla,nutida vapen och realistiskt gameplay. Är det någon som vet något om en eventuell PC-beta? Två månader till release känns ju som en evighet och jag har inte ens testat spelet på 360. Dock fick jag brorsan att skicka en film när han lirar det och det såg skitkul ut!

Medlem

Tror inte det är bristande intresse som gäller, snarare att alla dom som har velat ha en nyckel har redan fixat/fått en

Inaktiv

COD 4 är skit bra och alla som jag känner tycker detsamma COD klarar övergången till modern tid utan problem. Spelet är itne hjärndött utan har massor med uppdrag i multiplayer som låser upp nya vapen och tillbehör såsom rödpunktsikte eller olika cammos. Du kan även skapa "din egen" soldat. Du kan ge den speciella egenskaper och vapen kombinationer. Om du dödar massa fiender på raken utan att själv dö får du också belöningar, allt från flygbombräder till en personlig helikopter

Inaktiv

hur lång tid tog det att få nyckeln?

Medlem
Skrivet av flebboflebbo:

hur lång tid tog det att få nyckeln?

Typ 5-10 minuter

Medlem

Har spelat lite nu och tycker det är okej. Dock så är det lite jobbigt att alltid bli snipad av någon som har super duper vapen. Jag som är sunkig nybörjare borde ha dessa och de som spelat länge och är duktiga borde bara ha kniv och pistol.

Inaktiv

Har redan en nyckel för mycket, bara att skicka ett PM ifall du vill ha den.

Medlem

sjysst morot det hade varit, ju bättre du blir desto färre vapen får du....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Inaktiv
Skrivet av mazk0:

Har spelat lite nu och tycker det är okej. Dock så är det lite jobbigt att alltid bli snipad av någon som har super duper vapen. Jag som är sunkig nybörjare borde ha dessa och de som spelat länge och är duktiga borde bara ha kniv och pistol.

Det där var nog det dummaste jag läst på länge.


signatur

War never changes.

Medlem

helt jävla underbart kul! roligast MP-FPSet på länge.
om någon vill spela lite COD4 med mig behöver ni bara adda GT: Kaitou Crimson.

Medlem

så jävla bra spel! ett kap, ska lätt köpa

Medlem

det var det grymaste spel jag har spelat på lenge
call4 grymt multiplayer game mwh-pejlla:P:up:8):D::heart:


signatur

PF

Medlem

det var det grymaste spel jag har spelat på en konsol nogonsin
call of duty4 grymt multiplayer mwh pejlla xbox Live


signatur

PF

Medlem
Skrivet av Drapan:

Tror inte det är bristande intresse som gäller, snarare att alla dom som har velat ha en nyckel har redan fixat/fått en

Det är väl bristande intresse bland 360-ägarna?

¿Eller?

Medlem

Verkligen hur kul som helst, bara de fixar de enorma problemen med laggen ibland så är det perfekt


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

när en beta är så här jävla bra lär hela spelet bli gudomligt.

Medlem

ahh, så man behöver x-box live guld. lite konstigt att man ska behöva betala för att hjälpa ett företag tesata sitt spel kan jag tycka. men vad vet jag.

12
Skriv svar