Spana in Gearbox nästa - Borderlands

Robot
Medlem
Spana in Gearbox nästa - Borderlands

"We want you to always be able to find better stuff, to always be searching for a better weapon."

\o/

härligt, till skillnad från i stalker där man hittar ett vapen första speltimmen och sen använder det spelet ut i princip

Medlem

har inte läst hela artikeln men vågar man gissa på att det är diablo stil på vapnen. Ett gäng vapen som sen får en eller flera random egenskaper. JAg tror inte att de orkar göra unik grafik för alla 600 000 vapen, det vore slöseri med tid.
Men jag tycker om random vapen, det ger ett sug efter att leta bättre utrustning

Inaktiv

Har läst en massa om det här och det kan faktiskt bli häftigt som fan. För mig är det definitivt ett av nästa års intressantaste spel.

Medlem

ehm 600,000 vapen de e typ fysiskt omöjligt, eller har jag missat nåt?

Började dem med det här spelet 1980?

Inaktiv

Jag tycker också det låter lite väl överdrivet med 600,000 vapen

men bilderna ser ju rätt sjyssta ut ju

Medlem

Kan bli intressant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Verkar kul. Kanske blir vad stalker kunde ha blivit. Eller så blir det ett nytt stalker. Men det kan ändå bli ganska kul

Medlem
Skrivet av The_Calle:

har inte läst hela artikeln men vågar man gissa på att det är diablo stil på vapnen. Ett gäng vapen som sen får en eller flera random egenskaper. JAg tror inte att de orkar göra unik grafik för alla 600 000 vapen

Klart man kan man det.. "Bara" att göra en editor som slumpmässigt sätter dit delar, ändrar färger, ändrar egenskaper osv och samtidigt ser till att varje färdigt vapen blir unik. 600 000 låter iofs rätt onödigt, 500 vapen hade räckt och sen att man tweakat dom för hand ordentligt. Nu blir det ju ganska självklart kvantitet före kvalitet..

Svårt att inte bli hypad ändå..


signatur
Inaktiv
Skrivet av MKultra:
Skrivet av The_Calle:

har inte läst hela artikeln men vågar man gissa på att det är diablo stil på vapnen. Ett gäng vapen som sen får en eller flera random egenskaper. JAg tror inte att de orkar göra unik grafik för alla 600 000 vapen

Klart man kan man det.. "Bara" att göra en editor som slumpmässigt sätter dit delar, ändrar färger, ändrar egenskaper osv och samtidigt ser till att varje färdigt vapen blir unik. 600 000 låter iofs rätt onödigt, 500 vapen hade räckt och sen att man tweakat dom för hand ordentligt. Nu blir det ju ganska självklart kvantitet före kvalitet..

Svårt att inte bli hypad ändå..

Intressant...
Ska bli roligt att se ifall det blir något av spelet

Medlem

a must buy?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar