And Virtual Console trembled

Medlem
And Virtual Console trembled

#blogg

Inaktiv
And Virtual Console trembled

Fan vad nice. Nog fortfarande det bästa spelet i mina ögon. Så har man ju redan två exemplar av spelet dock (N64 och GC).


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Medlem

Sålde mitt 64:a och alla spel en gång i tid. Ångrar mig fortfarande. Varje dag. Och nu kan man äntligen lira Majoras Mask igen

Life is good, boys.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Virtual Console känns som enda anledningen att skaffa Wii.
Har jag rätt eller är jag som fikonfrön och lösgom utan Corega?


signatur

Insert Coin

Njaaa... vad fan? Jag kan komma på minst tre andra. Mario Galaxy, Excite Trucks och Metroid Prime 3. (Zelda kan man ju lira på kuben.)

Och Wiiware är ju ganska najs också. Även om du kan spela World of Goo på PC så lär det ju inte vara lika awesome som på Wii! Co-op, man!


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Hmm... nja. Bara 3 anledningar efter snart 2 och ett halvt år. Känns fattigt. Gick på samma nit med inköpet av PS3:an. Tre spel inköpta; inget färdigspelat. Det är nog bara att inse att man blivit 360-fanboy på äldre dagar.
Sen har jag aldrig fastnat för kontrollsystemet på Wii:n. Kalla mig bakåtsträvare men jag som började spela tv-spel på tidigt 80-tal orkar inte sitta och veva med armarna när jag spelar. Jag tillhör ju den lilla skaran som gapskrattade åt sixaxis-implementeringen i Killzone 2.


signatur

Insert Coin

Tja, jag håller väl egentligen med dig. Viftandet är mest fånigt.

Men de där tre spelen? De rankar jag ändå på min tio i topp-lista över bästa spel någonsin. Det räcker för att motivera ett köp.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Well, jag vet hur det kommer att bli. Det kommer att stå ett litet surrande Wii och kompa 360ns brölande och PS3ans susande vilken dag som helst.

Jag är så jävla förutsägbar. Jag är mest förvånad att jag kunnat hålla ut så här länge.

Jag ville egentligen ha ett Wii för att samla gamla NES och SNES på. Som en liten låda nostalgi sådär. Men det ville inte Nintendo och gick med i Våga-Vägra-Hårddisk.


signatur

Insert Coin

Yeah, det suger ju hästpung hela vägen till Haparanda. Men nu kan man ju äntligen spara spelen på SD-kort - alltid något, I guess.


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar