Om ismiljöerna i Crysis

Robot
Medlem
Om ismiljöerna i Crysis

http://www3.incrysis.com/images/169_crysis_gp_pc2_090507_hr2....

http://www3.incrysis.com/images/169_crysis_gp_pc2_090507_hr3....

:0~

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Fan coolt alltså med frosten på hjälmen eller vad man skall kalla det. Lär bli grymt grafikmässigt sett, hoppas att gameplayet blir lika fläskigt bara.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Medlem

Stackars mitt grafikkort.

Nu får vi hoppas att de får till optimeringen av spelet på ett bra sätt. Jag kan maxa BioShock (förutom Dx10-effekterna) i 1280x1024 så då tycker man att jag borde kunna köra hyffsat höga grafikinställningar i Crysis.

Skrivet av Mikaelh:

Nu får vi hoppas att de får till optimeringen av spelet på ett bra sätt.

Det är bara för dem att trycka lite på optimeringsknappen (den som sitter nedanför insert till höger om end) så blir det bra.

Medlem

Undrar hur mycket ögongodis jag behöver ta bort för att kunna spela det...

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Mikaelh:

Nu får vi hoppas att de får till optimeringen av spelet på ett bra sätt.

Det är bara för dem att trycka lite på optimeringsknappen (den som sitter nedanför insert till höger om end) så blir det bra.

Förstår inte. Till höger om END sitter Page Down knappen. Vad gör page down knappen

Skrivet av n0llk0ll0:

Förstår inte. Till höger om END sitter Page Down knappen. Vad gör page down knappen

Jag har fortfarande inte fattat det här med höger och vänster...:D

Inaktiv

Visst var det grafiken och fysiken i Crysis som lockade i början men nu tycker jag nästan att storyn verkar mer lockande faktiskt... ska bli intressant att se hur det hela hänger ihop med rymdskeppet, ön osv osv....

Medlem

Hur katten är det med det här liret nu då... är det PC exlusivt tillsvidare? Min pissdator spårade ju ur redan nu med BioShock mm... jävla Pixelshader 3 eller vad det heter. Förhoppningsvis kanske det kommer till 360 med då kanske... eller?


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

lol "...dreglet blev till istappar" klockrent! Hur lyckas ni skriva så goa artiklar? 8)


signatur
Medlem

Verkar väldigt mycket mer krävande än Bioshock, mitt x1900xt gråter redan.
Men kanske går det hyfsat snabbt ändå, i videoklippet som postades i denna tråd så var det inte speciellt mycket ljuseffekter...

Medlem

RIKTIGT nice videoklipp. Spelet ser väldigt "High-Definition" ut =p
Ska bli skönt för omväxlings skull istället för alla sönderbloomade spel som vi blivit matade med på sistone. Bring back good old fashioned (non-fuzzy) polygons!

Medlem

Tråkigt ändå att grafik korten säger kaputt bara så där.... kan inte ens starta liren på Unreal 3 motorn.... så har det aldrig varit förr... segt kan det gå.. men starta spelet borde man kunna. Nåja det är väl bara att finna sig i det antar jag...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Jag viiiiiiiiillllllll inte behöva köpa nytt grafikkort o processor!! Shit asså.. har 7800GT i SLI o 4400 dual core amd och skiten kommer lagga sönder om man vill ha det minsta lilla ögongodis. Prutt brutt!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Syn datorn inte kommer funka för detta :(.

Inaktiv

Är det bara jag som har en dator som pallar för detta?
Amd athlon62 x2 Dual core 6000+
3.25 gb ram.. egentligen 4gb men kan bara använda 3.25 :S
PNY GeForce 8800GTX 768MB DDR3
grafekorten som är så in i h*vete dyra >.<

Aja ska bli mysigt att spela det

Medlem

Mja, kommer nog kunna köra det på hyffsade inställningar

Quad 6600 @ 3.0 Ghz
2Gb Ram,
HD 2600XT
Skaffar det nya nvidia som troligen kommer i nov sen

Medlem

Well. Jag kan juh inte ens lira ETQW demot med allt på lägsta utan att det hackar lite, så det här känns juh lagom långt bort för mig..

Medlem

e-penis är viktigt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Såklart. Chansen att få ligga en vanlig utekväll ökar exponentiellt med varje kärna i cpun.

Medlem
Skrivet av raslon:

Såklart. Chansen att få ligga en vanlig utekväll ökar exponentiellt med varje kärna i cpun.

Det roliga är att det faktiskt, i vissa sällsynta fall, faktiskt stämmer

Kommer nog flyta hyfsat på min maskin, men frågan är om jag vill spela det en längre tid. Grafiken ser galet bra ut, men destå mer jag ser av gameplay, destå mer blir jag tveksam. Det ser ju inte ROLIGT ut. Speciellt inte med alla flummiga monster.

Medlem
Skrivet av underbird:

Visst var det grafiken och fysiken i Crysis som lockade i början men nu tycker jag nästan att storyn verkar mer lockande faktiskt... ska bli intressant att se hur det hela hänger ihop med rymdskeppet, ön osv osv....

Det är väl just storyn som inte lockar?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Heat:

Är det bara jag som har en dator som pallar för detta?
Amd athlon62 x2 Dual core 6000+
3.25 gb ram.. egentligen 4gb men kan bara använda 3.25 :S
PNY GeForce 8800GTX 768MB DDR3
grafekorten som är så in i h*vete dyra >.<

Aja ska bli mysigt att spela det

Intel Q6600
Gainward 8800GTX
2 GB RAM

Ehehehe 8-)


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av underbird:

Visst var det grafiken och fysiken i Crysis som lockade i början men nu tycker jag nästan att storyn verkar mer lockande faktiskt... ska bli intressant att se hur det hela hänger ihop med rymdskeppet, ön osv osv....

Det är väl just storyn som inte lockar?

Haha jo exakt tänkte säga det.


signatur
Medlem

Visst är det snyggt som fan men jag vet inte om det finns mycket mer som imponerar. Ser ju ut som vilken generic-shooter som helst.

Medlem

Det där(videon) är nog den första snömiljön i ett spel som verkligen har sett kall ut.

Inaktiv

En techdemo video som de bilderna är tagna ifrån kan man hämta här, Gameplay Techo Demo - Frozen (den är från Gamespot ursprungligen). Fast den är mycket sämre kvalite än den andra länkade videon.

http://www.crysis-online.com/Media/Videos/sd-video-2007.php

Väldigt snygg snömiljö.

Medlem

det ser ju helt brilliant ut alltså såg hur trevligt som helst ut i snö miljön

12
Skriv svar