I won the internets!

Medlem
I won the internets!

Äntligen ligger min blogg överst på listan om man söker på <b>Mats Nylund</b> på Google! Den glatt leende finske politikern med samma namn har numera förpassats till en avlägsen andraplats, för vilket jag är djupt tacksam. Tack till alla som eventuellt har länkat till mig; keep up the good work!

#blogg

Inaktiv
I won the internets!

Inte nog med det. När man felstavar Nylund (skrev nylud) så undrar Google om man i själva verket menade Mats Nylund! Det måste kännas stort att bli ett sökförslag.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Medlem

Det är ju faktiskt ännu större! Jag är kändis! Autografer 200 spänn styck!

Kul för dig, din gris. Pröva att dela internet med en putslustig bonde från Småland som valde att bli stå upp-komiker. Han snor alla första tio platser från mig. Om man däremot söker på "Thomas Petersson, PC", då börjar rättvisa skipas; åtta av de översta tio träffarna på mig! Yay!


signatur
Medlem

Hmm, betyder inte ett ", PC" efter namnet att man är något slags politiker, eller brigadgeneral eller något? Åtminstone i England...

Inaktiv

Men du måste ju erövra bildsektionen också ffs!


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Du tänker inte på MP (Member of Parliament)?

Det där är mitt huvudsakliga mål i livet också, på tal om. Jag är femte från toppen just nu. En hockeyspelare i Timrå, någon på Sveriges Tekniska Forskningsinstitut (som dessutom har mailadress @sp.se! What the fuck!) och två lantbrukare slash bypolitiker från artonhundratalet är mina naturliga fiender.

1
Skriv svar