Nedläggning

Avstängd
Nedläggning

Som de intresserade kanske märkt så har jag inte skrivit i min blogg på länge. Har tänkt skriva en del, men ja. Bloggande passar inte mig riktigt. Inte ens någon nedläggningsblogg har jag lyckats skriva. Har ofta börjat skriva men sedan kryssat ner.
Kan hända att jag fortsätter någon gång, men det ser då inte ut så nu.

Edit: Kan ju tipsa om mig själv på Twitter. Där skriver jag desto mer. http://twitter.com/Shathur

Edit2: Ironiskt. Jag har länge tänkt skriva ett inlägg där jag proklamerar min bloggs nedläggning, men nu när jag äntligen lyckades ta mig för att göra det så ändrade jag mig.

#blogg

Medlem
Nedläggning

Synd att du slutar blogga här på FZ, du är ju en av de som hållt på länge. Men lycka till med twittern

EDIT: Shit, 148 inlägg har du skrivit i bloggen. Verkligen trist att du försvinner

Avstängd

Det som är ironiskt är jag blev lite mer sugen på att fortsätta nu när jag lyckades ta mig för att skriva ett inlägg. Kanske inte ska lägga ner ändå. ^^

Edit: Nä, okej, jag ska inte lägga ner den alls. Bra att du skrev.

Medlem

Haha, har själv fastnat i att inte skriva blogginlägg (och att lägga ner bloggen har väl varit på tankarna) men senaste inlägget jag skrev fick igång mig igen!

Avstängd
Skrivet av Dvorak:

Haha, har själv fastnat i att inte skriva blogginlägg (och att lägga ner bloggen har väl varit på tankarna) men senaste inlägget jag skrev fick igång mig igen!

Härligt. Verkar vara en bra kur. ^^

1
Skriv svar