Inaktiv
Kära SP

Jag är en kille på 20 jordsnurr som har ett problem. Jag vet inte vad jag ska spela. Eller rättare sagt vart jag ska börja. Halp. Finns det någon intelligent människa där ute som kan ge mig en motivations boost? Efter att ha spelat igenom Madworld befinner jag mig återigen i limbot mellan spel. Ni har upplevt det själv någon gång antar jag? Du vet det där tillståndet när du vandrar omkring som en osalig ande, kollar i hyllan på allt du vill spela. Du vill börja, men vet inte vart. Du knyter näven i fickan och till slut struntar du i alltsammans. Du inser sedan att du kommer upprepa processen om någon timma igen.

De tävlande

Eller något helt annat? Jag vill hemskt gärna ha just din hjälp.

Bonus: Måste bara pusha för den här artikeln om våra gutar också.

#blogg

Medlem
Kära SP

Av dom du visar där, Bioshock lätt.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Inaktiv

Jag är sugen på P4. Eller ZotE. Har ej spelat något av dem, men jag har spelat Bioshock, och sätter gärna allt möjligt framför det (maken till onödigt utdraget spel får man leta efter!).


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

God Hand är kul. Faktiskt. Gillade du Mad World kommer du nog gilla God Hand.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Spela mer Rock Band, det är vad du borde göra!

...och imorgon ska jag pracka på dig ännu fler spel som du ska spela! Muhaha!

Persona 4 om du har tid
God Hand om du klarar av Kameran
ZOE för det är så kort
Bioshock för stämningen.

DÅ jag antar att alla har lika mycket tid som jag just för tillfället så rekommenderar jag Persona 4. Game of the Year 2008? Hell yeah!

Men eftersom det verkade ta tills nu innan det släpptes i EU så är det ju en stark kandidat till Game of the Year 2009 EU


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Mitt tips är nog att spara Persona 4 till sist då det är det spelet som kommer vara längst. De andra spelet spelar du färdigt relativt fort. Persona 4 kan du sedan sträck spela när du inte har något annat som kan underhålla dig.

Mitt tips är att du börjar med att ge dig i kast med Zone of The Enders.


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Inaktiv

Allting annat än Bioshock och du drar på dig C-Js vrede!

Inaktiv

Tack för ovärdelig hjälp. Det är väldigt bekvämt när folk gör jobbet åt en och du själv bara kan förnöjt glida med. Så efter att ha adderat och subtraherat bland era motiveringarna så har jag valt Zone of the Enders(!). C-Js vrede får jag tyvär leva med men förhoppningsvis så är Bioshock inte långt borta.

Det som avgjorde vinsten var att Zone of the Enders onämns av er bland annat som ett kort spel. Lite hemskt att säga men det är vad jag behöver just nu och det är väl en början så god som någon. Det känns tryggt att veta att jag har ett jovialiskt community i ryggen som ledsagar mig genom spellimbon. Tack åter igen!

1
Skriv svar