Skärmdumpar från Halo 3

Robot
Inaktiv
Skärmdumpar från Halo 3

Vad är det för skillnad mellan Halo 3 och Halo 2 rent gameplay-mässigt?

Inaktiv

Har bara spelat lite utav Halo 1, meeen jag trodde Master Chief var speciell, den enda av sitt slag, väll? >_>

Medlem

Det är multiplayerbilder fattar ni väll.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Va fult, typ ingen skillnad från 2:an...på första xbox....

Tillåt mig skratta.
HAHAHAHA!

Ja, man måste ställa höga krav på ett spel som bär namnet Halo.

Medlem

Säkert kul för alla Halo fans. Ge mig Mass Effect istället.

Medlem
Skrivet av Mockasin:

Va fult, typ ingen skillnad från 2:an...på första xbox....

Tillåt mig skratta.
HAHAHAHA!

Ja, man måste ställa höga krav på ett spel som bär namnet Halo.

Grafiken är inte priotierad i multiplayer.
Singelkampanjen kommer se snyggare ut

så nu har vi utrett det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Väldigt stel grafik.

De bilder jag sett av SP-kampanjen ser inte heller särskilt bra ut.


signatur
Medlem

Lär i vilket fall som helst bli ett kul tidsfördriv, måste bara lira genom 2´an lite snabbt så man hänger med i storyn.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Medlem

Halo 3 är inget über snyggt spel. Dom satsar mer på stadig FPS samt awesome gameplay.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vågar man säga att hela Halo serien alltid varit väldigt överskattad och ett rätt så tråkigt lir om man skall vara helt ärlig... till och med så tråkigt att jag inte ens spelat 2:an. Blir jag skjuten nu?

Medlem

Förstår inte hur folk kan säga att Halo 3 ser ut som Halo 2, mycket snyggare, kolla in gameplay filmer istället.

Medlem
Skrivet av liath:

Vågar man säga att hela Halo serien alltid varit väldigt överskattad och ett rätt så tråkigt lir om man skall vara helt ärlig... till och med så tråkigt att jag inte ens spelat 2:an. Blir jag skjuten nu?

Nejdå finns säkert något spel du gillar som Halo 3 folket tycker suger så det blir en bra balans.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Förstår inte hur folk kan säga att Halo 3 ser ut som Halo 2, mycket snyggare, kolla in gameplay filmer istället.

De försöker bara inbilla sig att de ser lika ut för att de precis köpt det till pc och inte vill vara deppiga över att det faktiskt ser bättre ut.

Pansarknekt
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Mykee:

Förstår inte hur folk kan säga att Halo 3 ser ut som Halo 2, mycket snyggare, kolla in gameplay filmer istället.

De försöker bara inbilla sig att de ser lika ut för att de precis köpt det till pc och inte vill vara deppiga över att det faktiskt ser bättre ut.

bara därför...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Klart spelen aldrig får bra spelkänsla och bra story om vi gamers bara bedömer spelen efter grafik hela tiden Vi tvingar dem att satsa all tid på att göra det snyggt för att blidka pöbeln. Tid som de kunde lagt på att t.ex förlänga speltiden till mer än 10 timmar som verkar vara standard nu.

Anledningen till att jag skulle köpa trean är det här co-op läget som det snackas om. Det finns inget roligare än spel som har välgjord co-op och bra story.

Jag har spelat igenom 1:an och 2:an och måste säga att de har väl inte varit så uber fantastiska. Ännu några shooters bland alla de andra jag spelat, inte mer än så...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Grafiken va ju riktigt nice i SP. Jag har förbokat Legendary Edition, känns som att man måste passa på och köpa den då de är begränsad upplaga, även om de svider lite extra i plånboken :S

Och till er som påstår att Halo är överskattat. Alla tycker inte som er, och tur är väl de. Halo är de bästa Sci-fi FPSet någonsin enligt mig.

Medlem

ehmm.. Halo var riktigt skoj pga det var något nytt i den stilen sedan så körde många rip off och sedan kom Halo 2 som tillförde inget nytt förutom dubbla vapen...Och nu kommer Halo 3 som kommer ha bättre grafik sen typ inget mer...

Medlem
Skrivet av Alcr:

Har bara spelat lite utav Halo 1, meeen jag trodde Master Chief var speciell, den enda av sitt slag, väll? >_>

Nej han är inte direkt Speciell, Det finns andra som honom hans class kallas för Spartans, Då dom är få men slåss som stålmannen.

Fan vad jag läntar efter detta spel!

Medlem
Skrivet av lordsinner:

ehmm.. Halo var riktigt skoj pga det var något nytt i den stilen sedan så körde många rip off och sedan kom Halo 2 som tillförde inget nytt förutom dubbla vapen...Och nu kommer Halo 3 som kommer ha bättre grafik sen typ inget mer...

Det Halo vinner på är story det är nästan den bästa storyn på spel som jag har spelat. Så då skiter man i vapen och grafik mer eller mindre. It's Awesome!

Medlem

Halo's story är grym, rekommenderar verkligen böckerna som är ganska viktig, speciellt den första som utspelar sig innan första Halo-spelet. Där får man möta "Master Chief" redan innan Spartan-projektet, bara 6år gammal.

Medlem

Har aldrig fångats av halo, stör på mig att allt ska se gulligt ut och det tar år innan man kan få död på en spelare i multi, så mycket skydd och anat som gör att endast sniper: n är effektiv...

men men, smaken som baken


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det finns riktiga halonördar som bara ser blint allt bra med haloserien och blir helt röda i ansiktet så fort någon nämner någonting dåligt om den.

Sen finns det riktiga anti-halonördar som är precis motsatsen. De vet egentligen inte va de pratar om eftersom de aldrig skulle bli caught-dead med en xboxkontroller i handen men de dissar serien bara för att den är poppis.

Personligen tycker jag att ingen av de båda rollerna något man bör eftersträva men många av kommentarerna i nyheterna som handlar om Halo3 här på FZ kan placeras i ett av de två facken.

anyways, dumparna är ljusår gammla. Nyheten ligger i att ni har lagt upp dom på fz.se antar jag?


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av Mahone:

Halo's story är grym, rekommenderar verkligen böckerna som är ganska viktig, speciellt den första som utspelar sig innan första Halo-spelet. Där får man möta "Master Chief" redan innan Spartan-projektet, bara 6år gammal.

vad heter boken/böckerna?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av Mahone:

Halo's story är grym, rekommenderar verkligen böckerna som är ganska viktig, speciellt den första som utspelar sig innan första Halo-spelet. Där får man möta "Master Chief" redan innan Spartan-projektet, bara 6år gammal.

vad heter boken/böckerna?

HALO: The Fall of Reach, HALO: The Flood, HALO: First Strike osv.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Angående Grafiken, Bungie har konfirmerat att det kommer liga stadigt på 30fps(vissa spekulerar högre) och sen så är Draw Distance 6miles lång.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av redmac:

Har aldrig fångats av halo, stör på mig att allt ska se gulligt ut och det tar år innan man kan få död på en spelare i multi, så mycket skydd och anat som gör att endast sniper: n är effektiv...

men men, smaken som baken

Köp det ändå!:P;)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Hoppas verkligen att det inte ser ut sådär grafikmässigt när det släpps, oavsett om det är multiplayer eller singleplayer så är det rent ut sagt förjävligt fult!!!
Kommer inte köpa detta. FLOPPVARNING

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Hoppas verkligen att det inte ser ut sådär grafikmässigt när det släpps, oavsett om det är multiplayer eller singleplayer så är det rent ut sagt förjävligt fult!!!
Kommer inte köpa detta. FLOPPVARNING

Floppvarning? Personligen är jag inte särskilt intresserad v Halo, men att tro att det kommer att floppa är aningen naivt.


signatur

1338 - One Step Above

12
Skriv svar