Gran Turismo 5 - fortfarande inget pris bestämt

Robot
Gran Turismo 5 - fortfarande inget pris bestämt
Medlem
Gran Turismo 5 - fortfarande inget pris bestämt

Vi får väl se när det kommer... Det lär ju inte vara billigt i alla fall

Medlem

... var det inte detta som skulle vara gratis? Har för mig att de sa det från början o.o

Medlem

Kan dom fokusera på slutprodukten istället för prologuen please


signatur

Meep!

Medlem

Jag gissar på runt 300 som GT4:Prolouge kostade.

Medlem

Vill ha BlueRay-varianten, hoppas på max 300 kr

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

... var det inte detta som skulle vara gratis? Har för mig att de sa det från början o.o

Det va nån japansk sonysnubbe som blev felciterad, han sa att onlinedelen skulle vara gratis. Jag tror fortfarande på ett pris mellan 200-300kr på psn och lite dyrare på blu-ray.

Inaktiv

Jäkla trams att sälja en halvfärdig produkt först och sedan en färdig. Kommer inte köpa det två gånger! Och kan inte förstå dem som försvarar det hela heller.

Inaktiv

Varför skulle det här spelet ha ett annat pris jämfört med resten av spelen som kommer? :-/

Medlem

Säger som tidigare postare......jobba på slutprodukten istället....

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:

Varför skulle det här spelet ha ett annat pris jämfört med resten av spelen som kommer? :-/

För att det här inte är något riktigt spel, utan mer som en teaser för vad som komma skall. Typ som ett stort demo du får betala massa för.

Medlem

Tycker hela grejen känns konstig. Ganska uppenbart att de inte kan släppa det gratis då man ser att de lagt ut en hel del resurser på det dock så ser jag inte heller varför man skulle köpa det för något mer än 300 kr som mest eftersom man i så fall hellre borde vänta till den fulla grejen så att säga.

Medlem

Ptjaaa, om man tittar på andra bilspel som har släppts senaste året så tycker jag att det till och med känns rätt så billigt då innehållet i Gt5 Prologue är mer än nog för att _kunna_ släppas som ett spel i sig.
Demo? Pfft.

Medlem

Online-läget kommer bli så jäkla hett!

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Ptjaaa, om man tittar på andra bilspel som har släppts senaste året så tycker jag att det till och med känns rätt så billigt då innehållet i Gt5 Prologue är mer än nog för att _kunna_ släppas som ett spel i sig.
Demo? Pfft.

word

Inaktiv
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av Edd1e:

Ptjaaa, om man tittar på andra bilspel som har släppts senaste året så tycker jag att det till och med känns rätt så billigt då innehållet i Gt5 Prologue är mer än nog för att _kunna_ släppas som ett spel i sig.
Demo? Pfft.

word

Mer än ett demo. JA. Men ljusår från ett helt spel.

Medlem

det kalals att mjölka..


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar