The Chosen: Well of Souls avbildat

Robot
Inaktiv
The Chosen: Well of Souls avbildat

Actionrollspel hit och actionrollspel dit. Ge oss riktiga rollspel istället! Blir ju bara mer och mer deprimerad och frustrerad för varje nytt arpg man hör talas om.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Inaktiv
Inaktiv

Är inte så bra på alla dessa genrer men jag gissar att ett Action RPG är ungefär som Diablo? IAF så håller jag med personen 2 inlägg ovanför mig, disgusting är hans nick, ge oss ett rikigt rolspel där det man gör VERKLIGEN gör en skillnad på världen, har hört att Mass Effect försöker med det? Får väl hoppas att de lyckas men Mass Effect liknar allt förmycket en vanlig shooter fast med mycket rollspelsvinklar. Har tröttnat på alla dessa shooters, de flesta är ju precis likadana.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Både vanliga rollspel och action-RPGs har sin charm. Hjärndöd powerlevling kan ju vara riktigt skönt. Om man vill ha story och djup är det ju bara att grabba tag i närmaste Bioware-lir.

Medlem

Den här kommer sluta som Loki typ ingen vidare alls....

Medlem

Liknar dungeon siege och det var iofs inget dåligt spel. Kul att det utspelar sig på 1800 talet, det var en händelserik tid med massor av historia att bygga spelet på.

Det tråkiga med dessa spel är att det är sällan det kommer något nytt i dem. Och att det läggs ner väldigt lite tid på stora delar av spelet, bara placerar ut lite monster här och där som väntar på att någon ska slå ihjäl dem.

1
Skriv svar