The Sims 2: Jorden runt

Robot
The Sims 2: Jorden runt

Simmarna har levt ett stressigt liv på sistone. Expansionspaketen dyker upp med allt kortare mellanrum och ska det inte shoppas på H&M eller firas jul så är det olydiga husdjur som ska uppfostras. Som om inte de vanliga vardagsbestyren vore nog.


Medlem
Testat - The Sims 2: Jorden runt

Okej, bra. Nu kan dom väl jobbar på The Sims 3. Nu får det räcka med expansioner. De har ju redan slått The Sims i pengamjölkning.

Inaktiv

Nästa expansion.

The Sims 2: The World is not Enough

Medlem

Gillar ni inte expansionerna behöver ni inte köpa dem, så lätt är det! Jag gillar inte Halo, så jag håller mig borta från Halo utan att gnälla.

Varför ska de inte fortsätta pumpa ut expansioner när uppenbarligen folk köper dem och EA förmodligen tjänar massvis på det? Ett säljande koncept är aldrig ett dåligt koncept.

Inaktiv

got milk?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

bard> jag gillade att spela sims en stund, men jag tröttnade ganska snabbt och att de hela tiden släpper nya expansioner gör mig knappast sugen på att börja spela igen. om de däremot skulle skapa ett sims 3, med lite ordentliga nyheter osv så skulle jag antagligen börja lira igen.
anledningen till att många vill att de ska sluta med expansioner är alltså för att de ska kunna satsa på att få ut en uppföljare, vilket många skulle uppskatta mer än ännu en expansion. hoppas att du faktiskt redan visste detta så det inte är nyheter för dig, för det verkade som så på ditt svar.

Inaktiv

underbart kul att dom står o gör tai-chi
lätt värt o köpa bara för det

Medlem

finns nog en hel del simsare på FZ jag minns när 2an kom folk prisade det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Sims är ju ett ganska soft spel ändå egentligen kommer ihåg att jag spelade ettan när jag var mindre tvåan har jag bara provat lite smått dock inget som intresserar mig så mycket längre.

Medlem

Hela The Sims-serien ger ett namn för uttrycket "Same shit different name", vilket denna expansion återigen har bevisat.

Medlem

Sa inte Maxis att de jobbar på Sims 3 för flera expansioner sen?

Edit: Jomen titta: http://www.fz.se/spel/?id=2084

Inaktiv

Ska nog ta upp mitt Sims spelande igen!

Medlem

Så är det här en Sims expansion där spelaren får uppleva hur det är att leva i ett U-land?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Lol släpp Sims 3 eller något nytt Sim City istället =D

Medlem

Simcity och sims 3 är redan på gång.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Pansarknekt
Skrivet av N3m35i5:

Så är det här en Sims expansion där spelaren får uppleva hur det är att leva i ett U-land?

Där satt den!


signatur

Ooooh the drama!

JAM
Medlem

Du glömde ju ett antal detaljer, iofs inte så konstigt då det var den innehållsfattigaste recensionen på länge... Spelade du i 5 minuter eller?

Man kan t ex köpa sig egna semesterhus, antingen färdiga eller så bygger man ett själv... och man kan dessutom bygga upp hela semesterresemål helt från scratch på en stor mängd färdiga landskap.


signatur

JAM .:. jamworld.se .:.

Inaktiv

Tycker att det börjar bli drygt med alla expansioner, kan dom inte bara ta och snabba på lite med The Sims 3, jag orkar inte vänta tills 2009


signatur

Varför har kamikaze piloter hjälm ?

Medlem

kan man göra egna hotel
eller

1
Skriv svar