Company of Heroes-expansion färdig

Robot
Medlem
Company of Heroes-expansion färdig

För min del så kunde de gärna ha spenderat en vecka eller två till att söka efter buggar och se till att båda sidor är jämna i MP, men bedömmer dom att dom är klara så är det väl bara att säga:up:.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

För min del så kunde de gärna ha spenderat en vecka eller två till att söka efter buggar och se till att båda sidor är jämna i MP, men bedömmer dom att dom är klara så är det väl bara att säga:up:.

Det var det värsta. Om folk inte klagar pga. förseningar så klagar dom på att utvecklarna inte har lagt ner tillräckligt med tid på spelet.

Medlem

Trevligt. Synd bara att det kommer så många bra spel det här kvartalet.

Medlem

Underbart längtar riktigt mycket efter denna expantionen

Edit: Kan admin delete de två första inläggen jag gjort blev fel ?

Medlem

Underbart längtar riktigt mycket efter denna expansionen

Medlem

Underbart kul att de redan är färdiga. Hoppas det släpps i en nära framtid här då

Medlem

Skall bli kul att köra lite company of heroes igen

Medlem
Skrivet av Philip:

Det var det värsta. Om folk inte klagar pga. förseningar så klagar dom på att utvecklarna inte har lagt ner tillräckligt med tid på spelet.

Haha, jag vet, fick bara den känslan, självklart så är det positivt när ett spelföretag för en gångsskull gör klart ett spel i tid (och innan deadline dessutom), men då kommer ju frågan, vad har de gjort som inte alla andra har gjort för att få ut spelet i tid?..
Antingen så har de skippat bullarna till kaffet, viftat med gratis bioshock som Gabe på Valve gjorde, eller skippat/dragit ner på någon del i utvecklingen.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Älskar spelt. när kommer ett demo?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Vet inte ifall det äns kommer ett demo, behövs det nu?

Det är ytterst ovanligt, att spelutvecklarna blir klara före än vad de har planerat, bra gjort Relic och era utvecklare! Mina stålar väntar på att betala för spelet.

@jojon: du kan ta bort dina inlägg själv, till höger -->


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

JAAA! Fyfan vad härligt!!!

Det enda spelet jag verkligen har längtat efter riktigt länge

Kan inte beskriva hur exalterad jag blev över denna nyhet, spelet är så jäkla bra och jag bara längtar efter att få köra som britterna med deras skyttegravar och ordentliga AT-bunkrar - Spelnörd? jag? Njaaee...

edit:
Släpps innan månadens slut? Vilket betyder inom/om ca: 2veckor.. De lyckas naturligtvis pricka in tiden för ett prov i matte C
Nu kommer det provet bli vääldigt svårt och jag som tycker att matte c är svårt redan som det är


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Hösten är räddad!

Medlem

Mulitplayer betan finns öppen

Medlem

ÄNTLIGEN FÖRSTÄRKNING!!

Medlem

Bullshit att spelet är färdigt! Har spelat betan en tid nu. Balanseringen är långt ifrån färdig.

Nr1. Britterna är oslagbara i (läs: Broken) 1vs1
Nr2. De två nya faktionerna är så mycket bättre än de två gamla så det är de enda som spelas
Nr3. Sen finns de en mängd buggar som måste fixar.
Nr4. Nätverks stabiliteten har blivit bättre men är fortfarande långtifrån fixad.
Nr5. Sen hade man ju blivit lovad 2vs2 arrangerade rank matcher. Icke!

Vad som händer här är att THQ sätter ner sin äckliga fot och kör över Relic och säger åt dem att de ska släppa spelet trots att det inte är färdigt.

läs mer www.relicnews.com

Medlem

Mm,, tror nog de rushade spelet lite för snabbt ändå. Är också med i betan och leker, och även fast spelet blivit mycket bättre den sista veckan än det var för några veckor sedan så kvarstår lite saker att ändra.
Blir ju trist att behöva ta ner en patch det första man gör om man köpt spelet.

Att Relic Online tjänsten sen behöver fixas till har dock inget med spelet att göra som tur är

Medlem

ehhmm...Det går att kritisera vart enda spel och man kan ställa upp diagramer, skriva rapporter på vad bör fixas ÄVEN i Bioshock som är långt från perfekt om man sågar den i bitar men man är ändå imponerad av spelet och vill spela om den. Själv så föredrar jag en patch/hotfix än att sitta o vänta på spelet en månad till..

Inaktiv

Hoppas det blir bra nu, jag har så stora förväntningar. Company of heroes är fanimej lätt det bästa RTS:et som gjorts. Inget snack om saken. Hoppas jag får ihop cash bara tills det släpps.

Inaktiv

Baesta RTS skulle jag inte vilja paostao, men det aer skoj i SP iaf. I MP, not so much...

Medlem

Lugnta bästa som har hänt RTS branschen sen Starcraft - ingen tvekan - sen skulle jag vilja kalla det mera ett RTT än ett RTS.
Real Time Tactical

istället för Real Time Strategy, då fokus ligger mycket mer på striden.

Nå, kan de börja på Homeworld 3 (mer likt ettan än tvåan) då nu när de är klara med det här?

Medlem

Argh! Blir tokfattig denna höst, det bara rasar in spel!
Tror aldrig jag lagt så mycket pengar på spel under ett år tidigare, som detta året. :$


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Skrivet av haido:

Bullshit att spelet är färdigt! Har spelat betan en tid nu. Balanseringen är långt ifrån färdig.

Lika färdigt som andra PC-spel som släpps och tillika färdigt nog att gå guld och släppas. Balansproblemen är inte större än de var i COH flera månader efter release (svårslagna jänkare).
Relic inser nog även att det skulle vara ganska korkat att balansera hela spelet baserat enbart på de två 1-on-1-banorna som finns i betan.

Men visst är det bädrööövligt att man släpper spel innan de är klara! Titta bara på StarCraft, vad mycket det har lappats! De borde ha siktat på en 2006-release och gjort klart spelet innan det släpptes!

Medlem

Yes, hoppas på släpp snart

Skrivet av slartibartfast:

Men visst är det bädrööövligt att man släpper spel innan de är klara! Titta bara på StarCraft, vad mycket det har lappats! De borde ha siktat på en 2006-release och gjort klart spelet innan det släpptes!

Haha, ja, för att inte tala om Diablo 2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Eller World Of Warcraft


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv
Skrivet av Earthscum:

Eller World Of Warcraft

WoW var ju klart när det släpptes... Om ni menar alla buggar så kommer inget spel att släppas, eftersom alla spel har buggar (men en del mindre)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Helt klart ett av de allra bästa någonsin i rts-genren. Ser fram emot Opposing Fronts.

Kan man kalla det expansion när det är ett standalone spel?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

[

Lika färdigt som andra PC-spel som släpps och tillika färdigt nog att gå guld och släppas. Balansproblemen är inte större än de var i COH flera månader efter release (svårslagna jänkare).
Relic inser nog även att det skulle vara ganska korkat att balansera hela spelet baserat enbart på de två 1-on-1-banorna som finns i betan.

Men visst är det bädrööövligt att man släpper spel innan de är klara! Titta bara på StarCraft, vad mycket det har lappats! De borde ha siktat på en 2006-release och gjort klart spelet innan det släpptes!

Det är väl precis min mening. Att de borde ha lärt sig från COH. Vilket det inte har gjort. Nog har jag spelat spel som varit obalanserade men COH har ändå varit värst. Trots detta har spelet varit så otroligt rolig. COHOF har blivit bättre under de senaste dagarna.

Sen måste jag ju påpeka att det är ju inget spel jag nånsin spelat som har haft sån katastrofal online support, multiplayersektion, som COH. Det har nog ändå varit det värsta jag upplevt.

Men det är ett givet köp likväl. Tror inte SC2 kommer komma med något innovativt för att det ska få mig att byta. Det verkar mest vara SC i ny förpackning och nya enheter. Boring.

Inaktiv

ok, har spelat betan väldigt mycket och jag kan säga det att detta spelet har fortfarande några månader kvar innan det bör släppas! =/

12
Skriv svar