Uwe Boll gör Half-life film

Medlem
Uwe Boll gör Half-life film

Nu har Uwe Boll fått klartecken att på börja sitt största projekt hittils och det är att få upp Gordon Freeman på vita duken.

Enligt Gabe Newell: så skall dom suttit ner en långhelg och pratat igenom detta under ett par glas T-röd av finaste sort. Och nu verkar allting vara i rullning det dom väntar nu på är att Michael Bay skall göra alla Explosions scener och M Night Shyamalan skall göra tvister till filmen som aldrig skådats förut.

Uwe boll har nämnt att det mesta av Nazi Guldet som han har kvar, kommer gå till att göra denna film till någonting extra. Om allting går som planerat så är det klar nångång efter Sommaren. Så bered er På en mycket långt biobesök för denna film kommer att vara hela 6 timmar lång.

Källa: Aftonbladet

#blogg

Medlem
Uwe Boll gör Half-life film

Bra försök, albinoblacksheep.com är väl knappast aftonbladet dock?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Nästan sak samma

Medlem

hahaa förjävligt om de hade vart sant

Medlem

fyyfan vad jag hade skjutit honom om detta vart sant =D

Medlem

Väldigt tacksam för att det är 1 april denna dagen då man hör en nyhet av denna kaliber.

Inaktiv

Mitt hjärta stannade upp en stund när jag läste början!

Sen när man kom till T-röd delen så började pumpen slå igen.

Medlem
Skrivet av Mr.Muer:

fyyfan vad jag hade skjutit honom om detta vart sant =D

Då är vi två


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Snackades ju om att Tarantino skulle regissera den. Vem som helst får regissera skiten men INTE Uwe Boll.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

FAN att det INTE är SANT då! Blä för 1:a April...

Medlem

Blev ju rädd där :(.

Han får fu *censur* inte förstöra Half-life.

Medlem
Skrivet av MacNille:
Skrivet av Mr.Muer:

fyyfan vad jag hade skjutit honom om detta vart sant =D

Då är vi två

Varför vill ni döda Uwe Boll för?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Exxo:

FAN att det INTE är SANT då! Blä för 1:a April...

Var försiktig med vad du önskar dig...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Prepare for unforeseen consequences...


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Inaktiv

Kan väl inte bli annat än katastrof? FarCry filmen var ju ingen höjdare direkt...

1
Skriv svar