Team Fortress 2-film - ingenjören

Skägg.
10 Chambers

Det här kan nog bli favoritmultiplayern i höst, #Day of Defeat: Source är hotat!


signatur
Medlem

Av alla teasers och trailers jag sett är detta den absolut bästa! Snacka om att jag blev sugen på liret bara för det :D, Valve vet hur man hypar ett spel alltså.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Guran:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Katana:

HELT JÄVLA KLOCKREN

Fyfan vad roligt det kommer bli!! Ska bygga in mig själv som i C&C , ska fan ha 10 av varje turret och alla som bara kommer nära mig slaktas!! HAHAHAHHAA

Medlem

hehe, helt kolugn, gör ackorden o allt.
valve e spelkungarna! förladdat på datorn, bara väntan kvar

Medlem

Omg vad soft! Nu vill jag ha tf2.

Medlem

Grymt skön film.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av FL3JM:

En hand? EN HAND? ÄR DET GIBBING I TF2?!?! Kommer bli bästa spelet på länge isåfall.

Det är blodigt. Har inte visats i filmerna, men tro mig - blodtörsten får sitt.

Man får se en gibbning i början på Soldier-filmen. Men den kanske inte visar hela sanningen?

Längtar till måndag... Hoppas känslan från TFC består så man kan ha riktiga röjar-gibbfests.

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av cammo:

Klar favoritklass från orginal TF, Engineer och Pyro.

Second. Pyro var alltid rolig, engulf in flames!

Sjukt bra video, som vanligt med TF2 filmerna. De borde börja göra större filmer (TF2 The Movie?).

Jaaa! Och Uve Boll kan regissera den!

Skämt åsido, ansiktsuttrycksanimeringarna imponerar. De har nog lagt ned ganska mycket tid på att vidareutveckla det i Source. Hoppas vi får se bra användning av det i Episode 2.

Inaktiv

Underbart! Sjukt hypad över detta, kan knappt vänta tills mådag!

Medlem

God DAMN vad de här filmerna är bra. Vad har hänt egentligen? Det är nästan Oscar-klass på dem juh

Medlem

*se om för tredje gången och skrattar fortfarande*
Jag måste vara lättroad.
"For instance - how am I gonna' stop some big, mean motherhubbard from tearing me a structurally superfluous new behind? The answer? ... Use a gun."
Och leendet vid 0:53 - "NY AAAARM!" - vilken detaljkänsla!

Medlem

Supernajs....hoppas Hypen inte blir för mycket bara.
Undrar just hur Pyrons presentation ser ut....han har ju varit helt tyst tidigare.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Vilken tajming, känsla. Ska bli kul att testa betan om några dagar, om man nu lyckas hitta nån ledig server....

Medlem

Nice.. skön video..dock så har jag ej råd till själva pre oder på några månader...suck=(

Medlem

Otroliga trailers asså, galet. uuuh va ja längtar tills på måndag


signatur

I'm the best around...

Medlem

Alltså om det där är in-engine så är det ruskigt imponerande!!!

Medlem

den e skön, inge tipstack?


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Guran:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Katana:

HELT JÄVLA KLOCKREN


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Alltså om det där är in-engine så är det ruskigt imponerande!!!

Siup, in-engine. De flesta animationer och ljud och sånt är såklart skapade för just den här filmen, så inte precis in-game.

Medlem

Kan dom inte släppa orangutang drivlet snart.. så det blir lite updates i dod:s istället.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

JB
Medlem

Ska bli intressant att prova demot när det kommer.

Dock, filmen, skitskön, men egentligen, hur kul att det att sätta upp robotar som skjuter åt dig, så du inte har något att göra?

Medlem
Skrivet av Fanta:

Ska bli intressant att prova demot när det kommer.

Dock, filmen, skitskön, men egentligen, hur kul att det att sätta upp robotar som skjuter åt dig, så du inte har något att göra?

Väldigt..? TF är ett lagbaserat spel och engineerens roll är (för det mesta iaf) att skydda flaggan. Sentryn är ganska lätt att skjuta åt helsicke iofs om man inte har backup som hjälper till att försvara den. Så det är ett jäkla jobb bara att hålla den vid liv.

Medlem

Finns spelfilmer hos IGN! http://media.pc.ign.com/media/011/011640/vids_1.html

Ser riktigt kul ut! Dock bara spy och grenader..

Medlem

Får lite duke känsla av Engi~ verkar skitkul! :>

Inaktiv

Mm, dom här filmerna är verkligen jättefina. Min favorit är den lilla interluden mot slutet på klass-filmen (tror jag?) med soldater som rocketjumpar och flyger med ackompanjerande typ, klezmeraktig musik i bakgrunden. Så bra.

Men i slutändan är det bara en dealbreaker och liten eskapad i stil med TFC, men på dagens villkor. Med perfekt och säregen artistisk vision - som iofs i sammanhanget av att det är en 12 år gammal mod eller så som står för den egentliga underhållningen nästan känns lite bedragande. Om dom bara faktiskt behöll vad som var kul med QWTF så skulle det verkligen vara den där asfaltsblomman i en värld av grottiga krigs-shooters och liknande som förmodligen är hela poängen. Men så är det inte nu.
Men för dom som gillade just Team fortress Classic så är det väl toppen oavsett, och vem vet, det kanske förvånar. Men det är inte särskilt troligt. Jag kommer aldrig att komma överrens med Valves filosofi på vapen och tempo och sånt där.

Inaktiv

Efter att ha kollat på ingame-videosarna så tänkte jag först skriva att jag blev lite golvad av mysigheten och att det ändå gick ganska fort, men vartefter att filmerna tickade förbi så är det just samma gamla visa, anpassat så att allt och alla kan missa lika mycket, eller dom som tycker om att behöva kalkylera ologiska slumpmoment konstant iaf missar bara hälften av gångerna. Tänker framförallt på granatkastaren. Och luftpuffar till explosioner. Ungefär som att försöka ta död på varandra med bara knytnävarna i verkligheten, tillfredställande och tajt.
Jajajaj, nu har jag neggat nog, förlåt.

Inaktiv

Fin film hoppas bara det också finns spelkänsla i spelet

Medlem

Hahahah störtkönt ...djävlar om spelet blir dåligt =(


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Ha ha, ja då karaktärerna börjar att ta fram en gitarr och några öl, då har man stått still för länge.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Kan påpeka att IGN spelfilmerna är från 360-versionen, därav den dåliga styrningen och "tempot". Lite latency också verkar det som, tror dom lirar betan på nätet.

PC-versionen FTW!!

123
Skriv svar