Yakuza 3 släpps nästa år till Playstation 3

Robot
Yakuza 3 släpps nästa år till Playstation 3
Medlem
Yakuza 3 släpps nästa år till Playstation 3

Åh, vad det såg trevligt ut!

Fick lite Shenmue-vibbar.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Fan vad coolt! Hoppas det kommer ut snart, och hoppas för i Bövelen att man får japansk ljudspår också! Känner igen flera av skådespelarna, och deras röster vill jag inte missa!

Medlem

Ser ju bra ut, men det finns några frågetecken.

Första Yakuza till PS2 är ju en hyfsad Shen Mue-kopia. Men det spelet utspelar sig ju i nutid, så varför är detta så långt tillbaka i tiden? Inget jag klagar om då det är en intressant tidsperiod men verkar lite konstigt. Och om detta är trean, vad hände med tvåan?

Medlem

Yakuza till PS2 var ju rena skämtet jämfört med Shenmue imo. Stridssystemet var uselt, långa laddningstider och dessutom otroligt trist röstskådespeleri. Storyn var väl helt ok dock, men jag orkade inte ens spela klart spelet pga av alla tårtor som lades på en hög.

2:an har jag inte spelat men jag hoppas för Segas egen skull att 3:an blir bättre än första iaf... Eller så har jag ett ypperligt och vettigt förslag, lägg ner skiten och fixa uppföljare till Shenmue istället!

Medlem

Ser mycket intressant ut. Hoppas det också kommer komma till 360.

Inaktiv

Tvåan har släpps i Japan, någon us/eu release vet jag inget om.

1
Skriv svar