Livstidspris för Hellgate: London

Robot
Medlem
Livstidspris för Hellgate: London

haha, gäller innan recensioner är ute eller vad? något genomskinligt kanske.


signatur
Medlem

ja men tänk om man hade varit så smart med WoW om alternativet funnits där.. det är ju bara 1000 spänn typ ändå.

mina 2 år i WoW vart ju runt 3000 typ.

Medlem

kul om man köper så suger spelet

Medlem

Mm.. man vill ju prova det lite innan man slänger ut klumpsumman.

Redaktör

Spelet släpps den 2 november, livstidsbokningen kan göras till och med den 30:e samma månad. Ni har alltså gott om tid att läsa omdömen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Spelet släpps den 2 november, livstidsbokningen kan göras till och med den 30:e samma månad. Ni har alltså gott om tid att läsa omdömen.

Litar däremot mer på mitt eget omdöme.

Redaktör
Skrivet av Ziern:

Litar däremot mer på mitt eget omdöme.

Faktum kvarstår - du hinner testa spelet innan du måste bestämma dig för om du vill köpa livstidskontot eller inte.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Faktum kvarstår - du hinner testa spelet innan du måste bestämma dig för om du vill köpa livstidskontot eller inte.

Självklart, men jag syftar på pre-ordern som det är skrivet om. Det står på deras sida att man måste förbeställa för att kunna få erbjudandet av att köpa ett livstidskonto. (Dessutom på utvalda ställen)

"Lifetime Subscription memberships are only available until November 30, 2007 for pre-order purchasers of Hellgate: London from participating retailers."

Medlem

Tyckte Hellgate lät kul för 2 år sen, nu får jag en dålig smak i munnen av det. Lite som om en otvättad apa krupit in i den och dött.


signatur

---
Boo!

Bt
Medlem

Låter inte alls bra.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Jag är så hypad att jag håller på att explodera. Jag vill ha det nuuuu!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Tyckte Hellgate lät kul för 2 år sen, nu får jag en dålig smak i munnen av det. Lite som om en otvättad apa krupit in i den och dött.

Hahahaha! Du frambringade precis mitt första garv idag! (rätt sent på dagen)

Man tackar!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Det här lät intressant, tills jag insåg detta:

"Prior to purchasing a Lifetime Subscription, the purchasers of the Hellgate: London must complete their purchase of the Hellgate: London software and create a Hellgate: London online subscription account."

Man måste alltså köpa spelet först, i de $150 för lifetime-grejset ingår inte spelet ... så räkna med ytterligare 40-50 dollar. No thank you.

Medlem

Kan nog vara värt det i längden...
Har det samma livslängd som diablo2 så blir det nog detta.

Av vad jag sett så ser det sjukt kul ut, hack n slash ftw!

Medlem

Dollarn är skitlåg nu 150$ är ungefär 1000kr så det verkar som en sjysst deal... om man nu är intresserad av spelet


signatur

F.D Wowaddict, Sitter nuförtiden och pingar 300 i TF2 p.g.a Mobilt "bredband" vilket är ett bra sätt att hålla sig ifrån beroendet.

Medlem

Och som vanligt så verkar detta endast vara för "amerikanare only", suck jäkla diskreminering.

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Tyckte Hellgate lät kul för 2 år sen, nu får jag en dålig smak i munnen av det. Lite som om en otvättad apa krupit in i den och dött.

Beskriver bra min känsla också.

Medlem

alltså vad är det för rpg har inte hängt med alls

Medlem

Hur har ni tid att spela alla WoW-Burning Crusade-Witch King-etcetcetc? Och detta och ETQW? Och...

Inaktiv

Dom känner nog på sig att spelet inte kommer sälja så bra, där av detta erbjudande. Varför har dom överhuvudtaget satt ett pris per månad??? Det är väl inget mmo?

Inaktiv
Skrivet av meskalin:

Dom känner nog på sig att spelet inte kommer sälja så bra, där av detta erbjudande. Varför har dom överhuvudtaget satt ett pris per månad??? Det är väl inget mmo?

jo...det är det det är..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av meskalin:

Dom känner nog på sig att spelet inte kommer sälja så bra, där av detta erbjudande. Varför har dom överhuvudtaget satt ett pris per månad??? Det är väl inget mmo?

online läget kommer vara i stil med Guild Wars.

Fast utan GW's PVP tror jag?

Medlem
Skrivet av meskalin:

Dom känner nog på sig att spelet inte kommer sälja så bra, där av detta erbjudande. Varför har dom överhuvudtaget satt ett pris per månad??? Det är väl inget mmo?

Haha många fel i så få ord.

Man behöver inte betala pris per månad om man inte vill. Väljer man att göra det så får man lite extra godis att leka med i spelet som ickebetalande inte får. Och jo det är ett MMO, men med en tvist, det är ett FPSRPG MMO.

1
Skriv svar