Ninja Gaiden 2-teaser

Robot
emp
Medlem
Ninja Gaiden 2-teaser

Konsolkriget är över för min del. Microsoft vann.

Inaktiv
Skrivet av emp:

Konsolkriget är över för min del. Microsoft vann.

ok

Medlem

Då vet man vilken konsoll man ska köpa iaf.

Inaktiv

vänta nu.. är det 360 exclusive?

Medlem

Blir mer och mer glad för att jag köpte en 360

Skrivet av bleak:

vänta nu.. är det 360 exclusive?

För tillfället, ja.

På tiden med något officiellt tecken på att det verkligen är på gång. Mesigt att det tecknet skulle vara i form av en teaser -_-

Inaktiv

Öhm, någon mer än jag som tyckte trailern var fattig...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Kul om man kan använda fist weapons nu Klart köp för min del.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av bleak:

vänta nu.. är det 360 exclusive?

Tydligen Microsoft som är publisher för spelet, så multiplattform är nog inte troligt.

Tur man äger en 360, bara den nu överlever ;D

Medlem
Skrivet av eDy:

Öhm, någon mer än jag som tyckte trailern var fattig...

Det är ingen trailer utan en teaser. Dom brukar inte ha så mycket innehåll, mest informera att en film eller spel är på gång.

Medlem

Trots att jag gillar Microsofts produkter så är det lite sjukt att de utnyttjar sin totala dominans på operativsystem / Office produkter och i princip tvingar folk/företag att uppgradera till nyare versioner (DX10),
och kan på så sätt tjäna miljarder,
bara för att plöja ner pengarna i områden där dom inte har en dominerande ställning och "köpa" marknaden.
Inte för att jag tror att tex Sony kommer gå i konkurs eller nåt men dom kommer nog tänka sig för om det är värt att satsa på en PS4 i framtiden.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Skriken från alla PS3 fanboys sprängde nästan mina örontrummor, bara för att sen tystnas i en tårfyllt snyftande.

Till er som tyckte det va en fattig trailer, detta är nog en teaser, det är en jäkla stor skillnad mellan det två.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Visst blir man extra glad över att ha 360:n nu. Men vill fortfarande ha en ps3 också.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Visst, en PS3 vore faktiskt kul, men man börjar tveka mer och mer för varje spel som verkar gå över till Microsoft. Allt som fattas är Konami (MGS4) och Square Enix (med FFXIII) ska inse vilka enorma vinster som finns i 360 och gå över, sen är verkligen "Cirkeln" fullbordad.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Även om Microsoft och Nintendo har klart ledningen så kommer jag att köpa en PS3 när MGS4 och FFXIII släpps i vilket fall.

Medlem

Ettan var grymt bra, det här blir ett definitivt köp så klart. Bara 360:n fungerar tills dess??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

360 får Ninja Gaiden och PS3 får en skabbig kopia i form av Heavenly Sword hehe. Iofs lär jag inte skaffa det här ändå. Ettan var så grymt svårt och mitt temperament mår inte bra av det

Medlem

Mest värdelösa jag sett på länge.. Var detta den b'sta "teaser" de kunde komma fram med? sopa


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

ska bli intressant och se alla ps3 fans som höjde ninja gaiden 2 till skyarna när dom såg bilder och så och trodde det bara skulle komma till ps3.

undra om dom kommer gapa lika högt över att spelet kommer bli så bra och snyggt när det förmodligen bara kommer till 360

här är en länk till spel som ska komma till 360.
kan inte tolka denna sidan på annat sätt

http://www.planetxbox360.com/index.php/articledetails/show/26...

här är några av spelen som kommer.

"Battlefield: Bad Company" (Electronic Arts)
"Battlestations: Midway" (Eidos Interactive Ltd.)
"Bladestorm: The Hundred Years' War" (KOEI Co. Ltd.)
"CASTLE SHIKIGAMI III" (ArcSystemWorks Co. Ltd.)
"Dynasty Warriors 6" (KOEI Co. Ltd.)
"Dynasty Warriors: Gundam" (NAMCO BANDAI Games)
"Final Fantasy XI Play Online All in One Pack 2007" (SQUARE ENIX)
"Final Fantasy XI Wings of the Goddess" (SQUARE ENIX)
"Just Cause" (Electronic Arts)
"Mobile Ops: The One Year War" (NAMCO BANDAI Games)
"Operation Darkness" (SUCCESS Corp.)
"Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2008" (Konami)
"ZOIDS ALTERNATIVE" (TOMY Co. Ltd.)

This incredible lineup joins many other amazing games from developers around the globe that will be available this holiday in Japan and around the world

Inaktiv
Skrivet av Sito:

Trots att jag gillar Microsofts produkter så är det lite sjukt att de utnyttjar sin totala dominans på operativsystem / Office produkter och i princip tvingar folk/företag att uppgradera till nyare versioner (DX10),
och kan på så sätt tjäna miljarder,
bara för att plöja ner pengarna i områden där dom inte har en dominerande ställning och "köpa" marknaden.
Inte för att jag tror att tex Sony kommer gå i konkurs eller nåt men dom kommer nog tänka sig för om det är värt att satsa på en PS4 i framtiden.

finns inte så mycke mer att välja på.
hur många använder linux ?
jag har tittat lite på linux och det är inget jag klarar av.

uppgraderingar är ju självklart utveckling.

hur tror det skulle se ut om till exempel dayorn inte utvecklades, eller allt annat ?

utveckligen går framåt i allting, annars hade vi fortfarande varit i stenåldern.

windows är så enkelt så gott som alla klarar av det.

och välkommen till verkligheten.
det är ingen lekpark verkligheten.

sony hade gjort precis likadant om dom varit microsoft,
varken sony eller ms är några helgon för pengarna är det enda som betyder nåt för företag.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

ska bli intressant och se alla ps3 fans som höjde ninja gaiden 2 till skyarna när dom såg bilder och så och trodde det bara skulle komma till ps3.

undra om dom kommer gapa lika högt över att spelet kommer bli så bra och snyggt när det förmodligen bara kommer till 360

Är det ens möjligt för dig att skriva ett inlägg som inte är vinklat för att starta något fanboy flamewar?
Tycker det enda du skriver är att x är bättre än y och att nu kommer dom bli besvikna osv.

Ett bra spel får förhoppningsvis en bra uppföljare är ju nyheten. Inte vilka spel en plattform får som inte den andra får.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Sito:

Trots att jag gillar Microsofts produkter så är det lite sjukt att de utnyttjar sin totala dominans på operativsystem / Office produkter och i princip tvingar folk/företag att uppgradera till nyare versioner (DX10),
och kan på så sätt tjäna miljarder,
bara för att plöja ner pengarna i områden där dom inte har en dominerande ställning och "köpa" marknaden.
Inte för att jag tror att tex Sony kommer gå i konkurs eller nåt men dom kommer nog tänka sig för om det är värt att satsa på en PS4 i framtiden.

finns inte så mycke mer att välja på.
hur många använder linux ?
jag har tittat lite på linux och det är inget jag klarar av.

uppgraderingar är ju självklart utveckling.

hur tror det skulle se ut om till exempel dayorn inte utvecklades, eller allt annat ?

utveckligen går framåt i allting, annars hade vi fortfarande varit i stenåldern.

windows är så enkelt så gott som alla klarar av det.

Det var ju inte riktigt det som var hans poäng... Och jag håller med dig Sito, det är rätt så fult av MS. Men dom gör det ju också rätt så bra. Inte så att deras satsningar floppar, snarare tvärtom.

Inaktiv
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av BangBoomBang:

ska bli intressant och se alla ps3 fans som höjde ninja gaiden 2 till skyarna när dom såg bilder och så och trodde det bara skulle komma till ps3.

undra om dom kommer gapa lika högt över att spelet kommer bli så bra och snyggt när det förmodligen bara kommer till 360

Är det ens möjligt för dig att skriva ett inlägg som inte är vinklat för att starta något fanboy flamewar?
Tycker det enda du skriver är att x är bättre än y och att nu kommer dom bli besvikna osv.

Ett bra spel får förhoppningsvis en bra uppföljare är ju nyheten. Inte vilka spel en plattform får som inte den andra får.

vinkla inlägg ?
skadeglädjen stog högt i tak när ps3 tomtarna trodde ninja gaiden var ps3 var exklusivt för dom.

och nu blev det inte så.
så nu är det min tur att ha skadeglädje.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av BangBoomBang:

ska bli intressant och se alla ps3 fans som höjde ninja gaiden 2 till skyarna när dom såg bilder och så och trodde det bara skulle komma till ps3.

undra om dom kommer gapa lika högt över att spelet kommer bli så bra och snyggt när det förmodligen bara kommer till 360

Är det ens möjligt för dig att skriva ett inlägg som inte är vinklat för att starta något fanboy flamewar?
Tycker det enda du skriver är att x är bättre än y och att nu kommer dom bli besvikna osv.

Ett bra spel får förhoppningsvis en bra uppföljare är ju nyheten. Inte vilka spel en plattform får som inte den andra får.

så jag får inte ha skadeglädje när vissa ps3 fanboys hade skadeglädje när dom trodde att ninja gaiden 2 enbart skulle komma till 360.

Jo det kan du få vara om du vill. Men du verkar ganska ofta vara skadeglad. Tänkte bara att du kanske kunde hålla igen lite ibland för jag vet att flera har klagat när trådar urartar till fanboy diskussioner.

Inaktiv

jodå jag kan ta det lugnt.

men om nån rackar ner på 360 så ger jag tillbaks,
men är det lugnt så ska jag vara lugn.

ett flame war beror inte på en person.
utan det beror på att någon tänder en låga.

och det finns en hel del ps3 fanboys som man mer än gärna ser till att stänga truten på.

så en hel del av mina inläg är baserade på personers tändande av en gnista.

payback helt enkelt.

och tål inte dessa personer att någon säger tillbaks

*tough luck crybabys*

Medlem

Nice!
Äntligen bevis för att spelet lever, men det lär inte bli nått köp för mig.
Som nån annan sa så håller inte mina never heller för ettans svårighetsgrad. Tror knappast dom har tonat ner den biten.

Skrivet av BangBoomBang:

jodå jag kan ta det lugnt.

men om nån rackar ner på 360 så ger jag tillbaks,
men är det lugnt så ska jag vara lugn.

Men snälla lilla vän!
Det är en maskin, inte din flickvän eller mamma....eller vad vet jag om det.....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av F3D:

du är inte en frisk människa och borde söka hjälp illa kvickt

ninja gaiden, meh

Du borde söka hjälp för att du tycker Ninja Gaiden = meh

Inaktiv
Skrivet av F3D:
Skrivet av BangBoomBang:

jodå jag kan ta det lugnt.

men om nån rackar ner på 360 så ger jag tillbaks,
men är det lugnt så ska jag vara lugn.

konstigt att du är den som brukar gilla att starta flamewars med diverse anti-ps trådar inne i ps forumet
du är inte en frisk människa och borde söka hjälp illa kvickt

ninja gaiden, meh

jodå är friskare än dom mesta,
och beskyller inte nån att vara ding som du gör.

Inaktiv
Skrivet av Tassel:

Nice!
Äntligen bevis för att spelet lever, men det lär inte bli nått köp för mig.
Som nån annan sa så håller inte mina never heller för ettans svårighetsgrad. Tror knappast dom har tonat ner den biten.

Skrivet av BangBoomBang:

jodå jag kan ta det lugnt.

men om nån rackar ner på 360 så ger jag tillbaks,
men är det lugnt så ska jag vara lugn.

Men snälla lilla vän!
Det är en maskin, inte din flickvän eller mamma....eller vad vet jag om det.....

nej du jag är inte din lilla vän.
ger bara svar på tal när nån skriver nåt.

och att kritisera nåt är inte fel.
kritiserar även 360.

12
Skriv svar