Ninja Gaiden 2-teaser

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av F3D:

du är inte en frisk människa och borde söka hjälp illa kvickt

ninja gaiden, meh

Du borde söka hjälp för att du tycker Ninja Gaiden = meh

nej jag gillar det inte alls,
tyckte bara det var kul att slänga det i nyllet på dom som jublade när dom trodde det skulle vara ps3 exklusivt och skrev att där miste 360 ännu ett spel.

Inaktiv

jag syftade på F3D

.. :B

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

jodå är friskare än dom mesta,
och beskyller inte nån att vara ding som du gör.

ok:up:
kommer inte ihåg många trådar där det stog "omg xbots kommer gråta, ninja gaiden 2 är ps3 exklusivt"
är mest i den här tråden, och andra trådar från fröken BBB som det snackas om exklusiva titlar och fanboy trashing

/callvote kick

Inaktiv

nej du kommer väl bara ihåg det du vill komma ihåg,
patetiskt värre.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Det var ju inte riktigt det som var hans poäng... Och jag håller med dig Sito, det är rätt så fult av MS. Men dom gör det ju också rätt så bra. Inte så att deras satsningar floppar, snarare tvärtom.

Helt klart, dom är jädrigt skickliga på det dom gör, om jag var företags ledare med Microsofts resurser skulle jag handla på samma sätt.
Man kan dock diskutera om det är sunt att ha en sån dominerande ställning ur konkurrens synpunkt men jag antar att det är "capitalism at its finest", något man bara får leva med.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

vinkla inlägg ?
skadeglädjen stog högt i tak när ps3 tomtarna trodde ninja gaiden var ps3 var exklusivt för dom.

och nu blev det inte så.
så nu är det min tur att ha skadeglädje.

Bara av ren nyfikenhet.

Var inte du själv en PS3 fanboy under den perioden? Vad tjänar du på att "skadeglädja" dig själv? Är det någon sorts fetish du har för dig?

Jag sitter här och funderar på när du kommer att dra över till Wii-sidan. Du måste nog vara den första supportpojken i legosoldatanda.

Ett par extrafrågor nu såhär vid slutet. Hur mycket får du betalt per månad av Sony respektive Microsoft? Hyrde Sony en hitman på dig för att du double-crossade dem? Tror du Microsoft gör samma sak när du sviker dem för Nintendo?

Jag har så många frågor, det är ju inte varje dag man stöter på en fanboy som dig. Först tänkte jag ju fråga efter autograf... men, jag kom på att det skulle låta för corny såhär över forum.

Keep on the good work.


signatur

// Peace

Inaktiv
Skrivet av Sito:
Skrivet av Spectral:

Det var ju inte riktigt det som var hans poäng... Och jag håller med dig Sito, det är rätt så fult av MS. Men dom gör det ju också rätt så bra. Inte så att deras satsningar floppar, snarare tvärtom.

Helt klart, dom är jädrigt skickliga på det dom gör, om jag var företags ledare med Microsofts resurser skulle jag handla på samma sätt.
Man kan dock diskutera om det är sunt att ha en sån dominerande ställning ur konkurrens synpunkt men jag antar att det är "capitalism at its finest", något man bara får leva med.

ska det vara så svårt då att göra ett operativ system som alla kan klara av och sen få nåt stort företag lansera det ?

verkar ju inte hända nånting på operativ fronten,
har ingen koll på Linux, men man hör så lite om det så det har helt somnat in eller ?

eller är alla korkade och bara bill gates klarar av att knåpa ihop ett system ?

Inaktiv
Skrivet av halomaki:
Skrivet av BangBoomBang:

vinkla inlägg ?
skadeglädjen stog högt i tak när ps3 tomtarna trodde ninja gaiden var ps3 var exklusivt för dom.

och nu blev det inte så.
så nu är det min tur att ha skadeglädje.

Bara av ren nyfikenhet.

Var inte du själv en PS3 fanboy under den perioden? Vad tjänar du på att "skadeglädja" dig själv? Är det någon sorts fetish du har för dig?

Jag sitter här och funderar på när du kommer att dra över till Wii-sidan. Du måste nog vara den första supportpojken i legosoldatanda.

Ett par extrafrågor nu såhär vid slutet. Hur mycket får du betalt per månad av Sony respektive Microsoft? Hyrde Sony en hitman på dig för att du double-crossade dem? Tror du Microsoft gör samma sak när du sviker dem för Nintendo?

Jag har så många frågor, det är ju inte varje dag man stöter på en fanboy som dig. Först tänkte jag ju fråga efter autograf... men, jag kom på att det skulle låta för corny såhär över forum.

Keep on the good work.

men lugn lite.. låt killen tycka vad han vill.

Medlem
Skrivet av bleak:

men lugn lite.. låt killen tycka vad han vill.

Det är inte jag som begränsar hans tyckande. Det är tydligen storföretagen.


signatur

// Peace

Medlem

Lite offtopic mebbeh? Själv längtar jag enomrt efter detta spel!

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

men om nån rackar ner på 360 så ger jag tillbaks,
men är det lugnt så ska jag vara lugn.

Det där var nästan lite pinsamt att läsa...

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Sito:
Skrivet av Spectral:

Det var ju inte riktigt det som var hans poäng... Och jag håller med dig Sito, det är rätt så fult av MS. Men dom gör det ju också rätt så bra. Inte så att deras satsningar floppar, snarare tvärtom.

Helt klart, dom är jädrigt skickliga på det dom gör, om jag var företags ledare med Microsofts resurser skulle jag handla på samma sätt.
Man kan dock diskutera om det är sunt att ha en sån dominerande ställning ur konkurrens synpunkt men jag antar att det är "capitalism at its finest", något man bara får leva med.

ska det vara så svårt då att göra ett operativ system som alla kan klara av och sen få nåt stort företag lansera det ?

verkar ju inte hända nånting på operativ fronten,
har ingen koll på Linux, men man hör så lite om det så det har helt somnat in eller ?

eller är alla korkade och bara bill gates klarar av att knåpa ihop ett system ?

Du vet att det finns MacOS också?

Inaktiv
Skrivet av Matn:
Skrivet av BangBoomBang:

men om nån rackar ner på 360 så ger jag tillbaks,
men är det lugnt så ska jag vara lugn.

Det där var nästan lite pinsamt att läsa...

tycker jag med så här i efterhand..

så kan det gå när man skriver först och tänker sen..

12
Skriv svar