Alone in the Dark: Near Death Investigation

Robot
Alone in the Dark: Near Death Investigation

Pyssligt skräckäventyr i ny, fräsch kostym. Mycket pekar på att nya Alone in the Dark lever upp till de hyllade föregångarna.


Medlem
GC-förtitt - Alone in the Dark 5

Jubel! Har inte lirat Alone in the Dark sedan den första delen men det här kan nog få mig in på dess stig igen. Låter som att det verkligen kan bli något. Me be waiting with pleasure!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Ser lovande ut men miljöerna verkar lite monotona:O

Medlem

Verkar lovande!

Bra skriven förtitt!:up:

Medlem

Alone In the dark 4 var väl ingen jättehöjdare. Spelade inte igenom hela ens. Dom första var ju grymma. hoppas att de kan räta upp båten med en 5:e del nu då


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Alltså, Alone in the Dark 1 är även idag så fruktansvärt bra så det är helt otroligt, hade älskat en remake för next-gen konsoller istället

(p.s. passa på att göra en remake av silent hill 1 också när ni ändå håller på)


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

har vänat länge nu efter det här spelet


signatur

I'm the broken one who fixed it.

J-kligt coolt att man t ex kan tutta eld på saker

Medlem

Tyckte Alone in the dark 4 var schysst. Gjorde mig rädd iaf
Nu har man två 5:or att vänta på


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

ptr
Medlem

håller storyn ihop med de tidigare spelen? eller kan man bara hoppa in direkt på femma?

Pansarknekt

Man kan nog hoppa in direkt. Själv kom jag in i serien när jag köpte 3an. Köpte faktiskt spelet mest för grafikens skull när det begav sig, tyckte inte att det var nån höjdare. Blev lixxom inte rädd. Serien känns hursomhelst ändå som en klassiker nuförtiden. Sålänge man håller sig borta från den extremt usla filmen.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Jo filmen... var kanske inte så jätte bra.

1
Skriv svar