Förboka HL2: Orange Box, betatesta TF2

Robot
Medlem
Förboka HL2: Orange Box, betatesta TF2

Aldrig i livet att jag betalar för ännu ett HL2.

Inaktiv

Köpt!

Man får möjlighet att ge hl2 och episode 1 till en kompis som man redan äger det.

Skall ge mitt hl2 till en kompis som aldrig får tummen ur att köpa det.

Medlem

Öööh.. wow.. eller inte.

Medlem

Vad får man i betan då? Två banor? Har redan HL2 och tänker inte köpa det igen. Vill bara ha TF2.

Qus
Medlem

Riktigt nice. Ska köpa direkt.

Inaktiv

hmm.. jag ska köpa orange box men hade tänkt köpa det med skivor... om man ska installera det på en annan dator osv.. vet inte riktigt hur steam funkar men man kan väl ta ner det till en annan dator om man bytar dator eller? skulle vara gött att veta. Finns detta erbjudandet när man köper the orange box från butik med?

Medlem
Medlem

Det där har inte varit under utveckling i 10 år. Däremot var det 10 år sen de började jobba på det som egentligen skulle varit TF2, som de sedan slopade för jävligt längesen.

Väntar ni med nyheter tills folk säger på irc eller :/

Medlem

Redan inhandlat -- en näst intill filosofisk känsla som infinner sig när man ser, teamfortress2 -- not yet released under det där skiten som kallas "steamgames"... ajja, vi kör den igen... [http://gryzor.waits.for.tf2.com/]


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Otur då att man redan förbokat det på nätbutik. Föredrar att ha skivorna.

Medlem

Men fasiken, har ju redan lagt ut för mycket pengar denna månaden på hemmabio...så kommer detta...

Medlem
Skrivet av L1ightF00t_:

hmm.. jag ska köpa orange box men hade tänkt köpa det med skivor... om man ska installera det på en annan dator osv.. vet inte riktigt hur steam funkar men man kan väl ta ner det till en annan dator om man bytar dator eller?

Jo det fungerar att köra steam på en annan dator också.. Men Du kan bara vara uppkopplad till ditt steam konto med en dator.

Medlem

Vilken tråkig överraskning... Detta var ju mer eller mindre väntat, knappast en överraskning. Jag menar, vilket spelföretag idag låter inte sina förbokare pröva på en beta... Speciellt ett multiplayer-spel. Så hinner de fixa de allvarligaste buggarna, samtidigt som de tjänar stålar på en ofärdig produkt, genom att få folk att betala för att betatest. Nu säger jag dock inte att TF2 kommer vara buggigt eller nått, men konceptet är lite sjukt, om ni frågar mig...

Hade hoppats på en RIKTIG överraskning.


signatur
Medlem

varför ska jag betala för något jag redan har? ffs försöker lura en att man sparar pengar också

Inaktiv

Köpt.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

äh, köper skiten från butiken, orkar inte hålla på hl2 ep2 ftw!

Medlem

orange box är ett riktigt kap ju förbeställde just, tänkte köpa't senare ändå så kan väl likagärna passa på när det är lite extrapris.. hl2, 2 expansioner, tf2 samt portal för 380 bagis, definitivt värt pengarna

äger redan hl2 så får välj sälja/ge bort det till en polare, men lätt värt pengarna även utan hl2

Medlem

Man kan ju ge bort HL2 och Episode 1 till en vän om man redan har det. Men det visste ju ni redan säkert. Annars kan ni ju läsa om det på Steams hemsida innan ni blir så satans förbannade.

Förövrigt så har jag köpt boxen nu, 385:- riksdaler. Mot webhallens 649:- så är det faktist ett riktigt bra pris.

Medlem

Jag har inte ens HL2 så paketet passar mig. Jag provade dock HL2 för aslänge sen men fastnade alldrig för det då, det kanske jag gör idag dock.

Medlem

Trodde man kunde köpa Episode 2 och TF2 bara, i alla fall i steam.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Den där boxen är inget dåligt paket alltså. Precis som citatet från IGN på steampowered säger. Det är nog kap-of-the-century

Inaktiv

KÖPT!

Mycket trevligt erbjudande! Det var längesen man slarvade bort sin hl2-skivorna, så detta är ett givet köp!

Ska bli kul att nöta TF2 på måndag! Har längtat!

Redaktör
Skrivet av henks:

Det där har inte varit under utveckling i 10 år. Däremot var det 10 år sen de började jobba på det som egentligen skulle varit TF2, som de sedan slopade för jävligt längesen.

Spelet har varit under utveckling till och från i nära tio års tid. Halvrisigt formulerat av mig, även om poängen är på ett ungefär rätt. Har formulerat om det nu.


signatur
Medlem
Skrivet av klossen:

Trodde man kunde köpa Episode 2 och TF2 bara, i alla fall i steam.

det kan du, men det är billigare att köpa hela paketet

Half-Life 2 $29.95
Half-Life 2: Episode One $19.95
Half-Life 2: Episode Two $29.95
Portal $19.95
Team Fortress 2 $29.95

Individual price $129.75
Package price $49.95

pre-purchase discount - $5.00

Cost to you $44.95

Medlem

Man kan köpa allt seperat, fast då blir det runt $80 :/

De kör bara orange box för undvika missförstånd i affärena, vad är det för idioter som köper spel? Kan man inte ens skilja på orange och black (samt innehållet) så är man ett klass 1 klantarsel.
Ungefähr som han som köpte WoW men inte fattade att det var månadsbetalning och ville sen ha pengarna tillbaka för spelet.

Vad är det för mening med ett program för ge bort hl2 kopior? Ska jag köpa det igen bara för ge bort det? Idiotiskt, men men, det blir väl en orange box iaf.

Medlem

om du inte vill ge bort det, sälj det!?
byt det mot en kebablunch eller nått

Medlem

... "beta" 25 dagar innan release?

Demo kallas det. Hade varit trevligt om diverse företag slutade använda ordet "beta" till allt möjligt.

Medlem

ja har blackbox undra om ja med får vara med på betan?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Skrivet av Gabor:

Vilken tråkig överraskning... Detta var ju mer eller mindre väntat, knappast en överraskning. Jag menar, vilket spelföretag idag låter inte sina förbokare pröva på en beta... Speciellt ett multiplayer-spel. Så hinner de fixa de allvarligaste buggarna, samtidigt som de tjänar stålar på en ofärdig produkt, genom att få folk att betala för att betatest. Nu säger jag dock inte att TF2 kommer vara buggigt eller nått, men konceptet är lite sjukt, om ni frågar mig...

Hade hoppats på en RIKTIG överraskning.

Personligen tycker jag att det är en trevlig trend, som leder till mer buggfria spel och ger de spelare som vill en chans att testa spelet innan release.

123
Skriv svar