Förboka HL2: Orange Box, betatesta TF2

Medlem

Jag säger bara en sak, trailers till tf2 det kan dom fanemig göra bra. Kolla engineer trailer hah, så bäst!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Hymer:

ja har blackbox undra om ja med får vara med på betan?

Japp. Vi som har Black Box-kupongen från ATI får vara med i betan:

Skrivet av DougV:
Skrivet av JustinSane:

Hopefully we get into the TF2 beta with the ATI offer. Anyone know yet?

Yes, you will get the TF2 Beta.

Källa

Medlem
Skrivet av Struggle:

Jag säger bara en sak, trailers till tf2 det kan dom fanemig göra bra. Kolla engineer trailer hah, så bäst!

Indeed.


signatur

// Peace

Medlem

Undrar varför man fick med Peggle Extreme mitt i alltihopa ^_^

Medlem

Haha Peggle Extreme var ju mäktigt!

Inaktiv

Lite lustig timing. Om man preordrar Hellgate så får man spela den betan som börjar 17:e septemper den med.

Jag väntar 23 dagar och köper TF2 endast och spar 20 dollar.

Medlem

Soft deal för dem som aldrig köpte Half-Life 2. Är riktigt sugen på TF2 och förbeställer man hela paketet nu så går det på dryga 57 dollar (lägger ju på skatt o skit för oss i sverige), vilket är strax under 400 svenska kronor. Helt okay för HL2, HL2:EP1, HL2:EP2, Portals samt TF2.

Såg att man kunde betala med paypal också vilket resulterade i att man slapp leta upp sitt VISA kort och kunde förboka med en gång. Så TF2 betan here I come! Har man något att göra veckan innan Halo 3 kommer


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Petah:

Aldrig i livet att jag betalar för ännu ett HL2.

Du får ju med 4 andra spel Är om jag ska vara ärlig otroligt billigt!

Men för mig är det svindyrt eftersom dom har vac bannat mig vilket leder till att jag inte kommer kunna lira något utav spelen online. Vilka jävla as.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Men för mig är det svindyrt eftersom dom har vac bannat mig

Du kan väll skapa ett nytt konto och installera spelen på det, eller har du redan bundit dom till ditt nuvarande konto?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Redan inhandlat -- en näst intill filosofisk känsla som infinner sig när man ser, teamfortress2 -- not yet released under det där skiten som kallas "steamgames"... ajja, vi kör den igen... [http://gryzor.waits.for.tf2.com/]

Klockrent! Älskar musiken (vart kommer den ifrån?)

Inaktiv
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Petah:

Aldrig i livet att jag betalar för ännu ett HL2.

Du får ju med 4 andra spel Är om jag ska vara ärlig otroligt billigt!

Men för mig är det svindyrt eftersom dom har vac bannat mig vilket leder till att jag inte kommer kunna lira något utav spelen online. Vilka jävla as.

Om du inte har fuskat borde du utan vidare kunna öppna en support ticket. Naturligtvis har inte _du_ fuskat utan det var din kusin som råkade installera ett modpack som råkade innehålla en aimbot.

Hur jävla korkad får man vara om man fuskar på en VAC-säkrad server om man inte accepterar en ban?

Medlem

GREED! Jag och mina kompisar har bestämt sig för att nån liten person på marknadsavdelningen/ekonomiavdelningen talade och trodde att de skulle kunna lura folk.

Vägrar köpa, billigt eller ej, jag tänker aldrig köpa samma spel igen. Ge mig Black box och 39:95$

Annars blir det Ep 2 a 29:95$ som är i mitt tycke dyrt för denna episod(förra kostade 19:95$).

Jag är helt med på att de ska tjäna pengar osv men detta är att vandra i den grå zonen på väg mot rejäl BAD WILL.

Medlem

Borde inte vara några problem att fixa fram någon som kan tänka sig att ta emot/köpa dubletterna, alla har vi väl någon bror/syster/kompis/arbetskamrat/husdjur som vill köpa/få det

Att det sen blir billigare än i butik gör det ju inte värre.

Medlem

Problemet är att du bryter mot Steams policy när du säljer spel, det får du inte göra, mao återstår bara att du kan ge bort spelen.

Hade jag fått sälja mina överblivande licenser hade jag absolut inte gnällt.

Inaktiv

alltså jag förstår inte er som säger:
"Jag tänker absolut inte betala för ett till HL2"

Snälla nån! ni får ju 5 spel till priset av 1, så sluta gnälla, och om ni redan har HL2 eller epsisode 1 så kan ni ge bort det till nån och ge dem lite glädje av det, eller om ni är så snåla så sälj det, ska nämligen finnas en "gift" möjlighet som gör att man kan ge bort HL2 lr epsisode 1 om man redan har någon av dessa.
Jag citerar:

"Already own Half-Life 2 or Half-Life 2: Episode One?
Give your extra game as a gift to a friend when you purchase The Orange Box. Learn more here."
-Steam

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Man kan köpa allt seperat, fast då blir det runt $80 :/

De kör bara orange box för undvika missförstånd i affärena, vad är det för idioter som köper spel? Kan man inte ens skilja på orange och black (samt innehållet) så är man ett klass 1 klantarsel.
Ungefähr som han som köpte WoW men inte fattade att det var månadsbetalning och ville sen ha pengarna tillbaka för spelet.

Vad är det för mening med ett program för ge bort hl2 kopior? Ska jag köpa det igen bara för ge bort det? Idiotiskt, men men, det blir väl en orange box iaf.

Fast om jag förstått det hela rätt så kan du inte köpa allt separat. Ep2, TF2 och Portal finns bara i Orange box. De lär nog släppas separat också nån gång men det kan ju ta sin tid...

Medlem

Jag hade inte HL2 på mitt steam konto, så jag slog till.

Dessutom äger Peggle

Inaktiv
Skrivet av MiniApan:

Snälla nån! ni får ju 5 spel till priset av 1

njaa..
det är inga spel jag skulle betala fullpris för.
vem skulle betala 400 för bara portal....

jag hadde heldre sett ett episode 2.....portal...TF2 var å för sig...
100 kr styck...eller något...

jag vill bara ha portal...100 kr känns bättre än 400-500...

jäkla boxer fasoner...

jag vill bara ha discovery....men måste skaffa annan skit som barnkanalen för 60000 spänn i månaden...:evil:


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Då var det förbeställt då!

Inaktiv

Bara jag som inte hittar TF2-betan?


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Gav upp. Valve har ju trots allt skänkt mig en massa glädje så jag köpte Orange Box...

400 spänn är ju trots allt långt mycket mindre vad man bränner på krogen en fredag.

Men det är under lite protest och Valve tappar en del goodwill.

Team Fortress 2 är annars helt fantastiskt bra. Satt hela kvällen igår efter frugan nattat och grabben somnat.

Inaktiv

ingen som har en hl2 gift över?

123
Skriv svar