Fyra Warhammer Online-filmer

Inaktiv
Fyra Warhammer Online-filmer

Intressant men dock gamla ;P

har inte sett den sista filmen

Medlem

Intressant? Kanske om jag inte vart för irriterad för att kolla på dem pga killen som försökte vara rolig.. UGH!

Inaktiv
Skrivet av Heya:

Intressant? Kanske om jag inte vart för irriterad för att kolla på dem pga killen som försökte vara rolig.. UGH!

han ÄR rolig ;>

Medlem

Han försöker iaf ;P


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Även om man inte är ett dugg intresserad av spelet bör man titta på dem bara för Pauls skull. Han är ju så skönt yr och spontanspattig.

"MMM-magic! MMM-magic! MEGASWORD!"

Medlem

Hehe, typiska Games Workshop-nördar. Bara spelet blir så bra som deras Warhammer Fantasy Roleplay-rollspel så blir jag nöjd. Men jag är rädd att det blir för likt WOW...

Medlem

haha "They want to go shopping" var så jäkla bra

Medlem

Paul Barnett är kung bland PR folk.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

nån annan som tror att det kommer att bli en wowkopia? dvs riktigt basic spel som helt saknar djup men som lyckas fånga alla dessa jagvågarinteläramignått-spelare som wow tidigare gjorde?

nä, tacka vettja starwars galaxies. RIP :/

Inaktiv
Skrivet av Katana:

nån annan som tror att det kommer att bli en wowkopia?

Nej

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Katana:

nån annan som tror att det kommer att bli en wowkopia?

Nej


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Spelet är värdelöst i beta så har inga förhoppningar på att det ska bli någon höjdare. Testade och avinstallerade inom några timmar.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Spelet är värdelöst i beta så har inga förhoppningar på att det ska bli någon höjdare. Testade och avinstallerade inom några timmar.

Då kanske du skulle kunna ge mig ditt konto? ;D

Shit va irriterad jag blev på den killen.
Stängde av ljudet och spolade fram till slutet av varje film för att se om det var nåt in-game.

Medlem

Paul äger ju... och nej det blir ingen wow kopia då wow är ett pve-spel (skiter i om ni säger att det är pvp bla bla bla) och WAR är ett riktigt pvp spel som fokuserar på pvp.

tyvm.


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Spelet är värdelöst i beta så har inga förhoppningar på att det ska bli någon höjdare. Testade och avinstallerade inom några timmar.

Där bröt du NDA'n. Men det finns en anledning till att man har stängda beta tester. Folk ska testa spelet lämna feedback så spelet blir bättre. Inte för att folk ska spela slut versionen gratis. Och med tanke på att spelet inte ska släppas på ett bra tag så lär inte betan vara av samma kvalitet som ett spel som varit ute i 2 år...

Blir så trött på idioter...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Blackguard verkar coolt, ska nog spelas om jag måste köra onding. Annars blir det nog någon alv av något slag på andra sidan. Får hoppas dem tar med några coola typer!

(Förlåt om jag disskuterade det som ämnet anspelade på, ska försöka bättra mig. )

Medlem

Paul är kung, så enkelt är det.
Önskar vi hade säljare med sån energi


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Katana:

nån annan som tror att det kommer att bli en wowkopia?

Nej

URK
Medlem

tänker mera på när han visar bilder som man inte ser ett skitt på utan man ser backgrunden på dem istället.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Gullefjun:

Spelet är värdelöst i beta så har inga förhoppningar på att det ska bli någon höjdare. Testade och avinstallerade inom några timmar.

Där bröt du NDA'n. Men det finns en anledning till att man har stängda beta tester. Folk ska testa spelet lämna feedback så spelet blir bättre. Inte för att folk ska spela slut versionen gratis. Och med tanke på att spelet inte ska släppas på ett bra tag så lär inte betan vara av samma kvalitet som ett spel som varit ute i 2 år...

Blir så trött på idioter...

Han sa ju bara att han inte hade några förhoppningar? Dessutom gillar man inte betan så kommer man inte gilla spelet heller, dom flesta står ut med mindre issues men är spelet generellt dåligt så är det. Har aldrig varit om en tråkig Beta som blivit ett roligt spel i slutändan och ja, jag brukar även testa slutprodukten.

Och den där mannen på filmerna var så hurtig att man va tvungen att stänga av =p

Inaktiv

Bah.. blir mer och mer otaggad på detta spel. Grafiken är äcklig, gameplayet är som alla andra 100000 mmorpg's.. Det enda som kan rädda detta spel är RVR .. Annars kommer detta spel bara spelas av alla Warhammer nördar och inte av allmänheten.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Gullefjun:

Spelet är värdelöst i beta så har inga förhoppningar på att det ska bli någon höjdare. Testade och avinstallerade inom några timmar.

Där bröt du NDA'n. Men det finns en anledning till att man har stängda beta tester. Folk ska testa spelet lämna feedback så spelet blir bättre. Inte för att folk ska spela slut versionen gratis. Och med tanke på att spelet inte ska släppas på ett bra tag så lär inte betan vara av samma kvalitet som ett spel som varit ute i 2 år...

Blir så trött på idioter...

Vad ska de göra? Banna mitt konto?

Jag har testat mer MMOs i beta än jag kan räkna på mina fingrar. Spelat allt ifrån UO till SWG och WoW. Jag vet när jag inte gillar ett spel, och det är inte särskilt svårt att avgöra, oavsett vilken stadie av beta det befinner sig i.

Problemet med WAR är inte småbuggar eller andra mindre skönhetsfel, det är stora grundläggande designfel. Så stora designförändringar görs väldigt sällan efter alpha.


signatur
Medlem

Vilka designfel syftar du på då? Då kanske jag kan avgöra om det är något jag anser är bra eller dåligt. Tror du t.ex. att en som jag som bara spelar "pvp" i WoW kommer att gilla Warhammer? Är det för lite PvE i Warhammer som gör så att det tycker att det är tråkigt? Jag är så nyfiken på warhammer! GE MIG MER INFO!

Medlem

Lirar betan och förstår att det är för tidigt att säga något än, men jag gillar vad de håller på med. Spelade Dark age of Camelot och älskade RvR, något de verkligen tar till vara på i WAR.

Tror det kommer bli en hit. Om inte, Age of Conan here I come.

Inaktiv

Lighting klippet verkar vara från 1sta april... det är nog som WoW och dess 386 flirt.

Medlem

Seriöst hur får alla tag på beta konton? ;< Jag blir avis.

Medlem

fan va Paul Barnett äger, sjuk jävel till munläder!

Inaktiv

Vill bara säga att warhammer online kmr bli grymt. dom ändrar mkt på saker nu som dom får från feedback ifrån betan

12
Skriv svar