Guitar Hero III till pc och Mac

Robot
Medlem
Guitar Hero III till pc och Mac

Yees, perfekt, hoppades på att dom skulle göra något till Macen :D!

Inaktiv

mm så alla 1 pers som har mac kan köpa det

Medlem

götta, detta ska jag fan skaffa

Inaktiv

vadå alla 1 pers? (hehe, lite ironi kanske... men ändå)
det är ju bara fler och fler som skaffa mac. jag använder inte mac, men är på god väg att gå över till mac. Så det var god nyheter för mig


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

!!Yeah Baby YeaH!!

Medlem

Sweet, slipper man åka hem till morsan för att spela på lillbrorsans..

Medlem
Medlem

flap flap flap, pluck pluck.. :/ kunde de inte hålla spelet till konsolvärlden?

Medlem

YAYH! =D

Fett nice, det här skaffar jag. Blir ett bra vapen mot piraterna också =D

Medlem

Klockrent, testade Guitar Hero 2 på PS2 .. hur jevla kul som helst, man tror inte de först man testat

Medlem
Skrivet av Katana:

flap flap flap, pluck pluck.. :/ kunde de inte hålla spelet till konsolvärlden?

Iom att det finns konkurrenter på PC/Mac redan(Frets On Fire) som drar kunder ifrån dem så måste de ju göra något för att behålla/ få nya kunder.

Skrivet av DwG-Evil_puuKE:

mm så alla 1 pers som har mac kan köpa det

En mac kan faktist vara extremt bra att ha, för det första så finns det än så länge knappt några virus( du behöver inga antivirusprogram), de är mycket snabbare än Pc´s med valfritt Windows OS. Sen om du verkligen måste ha XP/vista så kan du ju installera det på de nya Mac-datorerna som har Intel-processorer :D!

Medlem
Skrivet av Katana:

flap flap flap, pluck pluck.. :/ kunde de inte hålla spelet till konsolvärlden?

Iom att det finns konkurrenter på PC/Mac redan(Frets On Fire) som drar kunder ifrån dem så måste de ju göra något för att behålla/ få nya kunder.

Skrivet av DwG-Evil_puuKE:

mm så alla 1 pers som har mac kan köpa det

En mac kan faktist vara extremt bra att ha, för det första så finns det än så länge knappt några virus( du behöver inga antivirusprogram), de är mycket snabbare än Pc´s med valfritt Windows OS. Sen om du verkligen måste ha XP/vista så kan du ju installera det på de nya Mac-datorerna som har Intel-processorer :D!

Medlem

Åh helvete, äntligen :D:D:D
Jag må inte vara jättebra på det, men kul är det fan

Medlem

Fan va gött! Kommer absolut att köpas!

Medlem


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Sitta framför datorn med gitarren. ;o. Kanske kan funka, föredrar nog soffan anyhoo. Skoj för alla inte-konsollare iaf. \o/

1
Skriv svar