Galen svensk siar om Diablo 3-datum

Skägg.
10 Chambers
Galen svensk siar om Diablo 3-datum

Går det att få ut releasedatumetför #Diablo 3 ur till synes slumpartade kopplingar mellan föremål och felmeddelanden i #Diablo II? Det tror författaren av en artikel på Diablowiki.net och efter läsningen är det svårt att inte börja undra om #Blizzard inte var bra listiga när de kodade i den hyllade uppföljaren. Att han är svensk får ses om en parantes men lite galen måste man vara för att få fram all denna data.

Tipstack till @xplejjn

Dol Rune Conspiracy >>

#blogg


signatur
Medlem
Galen svensk siar om Diablo 3-datum

o.o


signatur

Wai

Medlem

Om det sant så skulle det alltså betyda att Blizzard har planerat D3 sen utvecklingen av D2?

Är det sant så är det coolt. Och läskigt.

Fast 09/09/09 låter väl inte helt otroligt? Speciellt eftersom det blir 60/60/60 (666) upp o ner...

Medlem

Jag är sjukt imponerad av folk som lägger ner så här mycket möda för att skapa rappakalja som gränsar mellan galenskap och genialitet. Kan inte säga att jag kollat upp att alla siffror stämmer och så men det spelar mindre roll, underhållande läsning


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Men han erkände ju faktiskt lite senare i tråden att han "trollade" och att många av de siffror han skrev inte stämmer. Så det är inte så imponerande som det från början verkar

Medlem

Hahaha, underhållning på högsta nivå!

Medlem

Coolt Hoppas det stämmer.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Men han erkände ju faktiskt lite senare i tråden att han "trollade" och att många av de siffror han skrev inte stämmer. Så det är inte så imponerande som det från början verkar

Fast jag tycker fortfarande att datum-teorin låter som en typisk Blizzard-grej...

Medlem

Blizzard har alltid planerat i förväg. Dom hade redan börjat på WotLK när dom släppte TBC t.ex.

Medlem

fuckling troll. Men Blizzard kanske såg det och tänkte att datumet skulle passa bra =D


signatur

Rawr

1
Skriv svar