UT III kan försenas

Robot
Medlem
UT III kan försenas

nä då blir det garanterat inte i år då med andra ord.

Bt
Medlem

Låter ändå inte helt fel. Hoppas på ett mycket coolt spel som är riktigt genomarbetat från start.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

inte i år nej ...

Flakmonkey

Alltså alla datum som sägs om UT är ju rena spekulationer ända tills demot släpps, då vet man att det handlar om en månad eller så

Inaktiv

Mark reign är snackar fan bara skit, garanterar att 360 versionen kommer komma ut samtidigt som de andra nu.

Pansarknekt

Jepp undrar om han menar att det ska vara färdigt på alla plattformar osv så det kan släppas samtidigt. Har dock alltid haft stor respekt för Epic, tror dom levererar den här gången med även om man får vänta lite längre än tänkt från början.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Var väl någon utgivare som insisterade på att ha ett releasedatum att ge till pressen, även om det inte hade någon direkt förankring i verkligheten. Hmm hade hoppats på november faktiskt. :/

Medlem

När det gäller releasedatum ska det alltid tas med en nypa (läs: fullastad supertanker) salt.

Medlem

Ge oss en demo bara


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Neeeej jag längtar ju så!!! Då var det här jullovet förstört också då:(

(:P)

Medlem
Skrivet av Dogge:

Mark reign är snackar fan bara skit, garanterar att 360 versionen kommer komma ut samtidigt som de andra nu.

Knappast. Med tanke på att Sony köpt tidsexklusivitet.


signatur
Medlem

men skulle inte ut 3 demot släppas efter releasen?

Medlem

Jag har tålamod, det kommer massa spel imellan ändå.

Medlem

tycker de borde hålla käft helt å hållet när det gäller releasedatum tills det är 100% spikat. känns som att det aldrig släpps nå nya spel, de blir ju framflyttade gång på gång :<

Inaktiv

Fan va dryga EPIC är, först föseningar pga av samtidiga konsol lanseringar osv och nu bubblas det om ev. ytterliggare förseningar.
Suck.
Känns som att EPIC sakteliga skiftar fokus ifrån Pc mot konsoll, trist men förmodligen nödvändigt.

Men Mark är kanske bara ute efter att blåsa upp UT3 i press, det har varit tyst om UT de senaste veckorna.
Jag tror och hoppas fortfarande på en November release och demo i Oktober.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Inaktiv

Men vem fan bryr sig! Är det någon som ser fram emot detta spelet? PÅ RIKTIGT!?


signatur

Shit happens, then you die

Inaktiv

Tro fan det behövs ett snabbt FPS spel, senaste BRA spelet är väl UT2004?
Folk lirar fortfarande q3, kanske dags för en nytändning för genren?
Jag tror/hoppas att UT3 kan vara den nytändningen.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem

Grejen är väl mest att spelet och dess avancerade motor är i 'helt' fel genre. Det som har mest betydelse i den här sortens snabba tävlingsspel är fpsen, bandesign och balans. Min personliga uppfattning är att det kommer till en punkt då man inte riktigt bryr sig om man ser porer i hud, bröstfysik osv. när man lirar denna sortens spel.

Inget ont om UE3, eller vad den kan rendera, men Q3-motorn räcker gott och väl till den här sortens spel.

Ser mer fram emot UE3-licenserade singleplayer-spel faktiskt, kolla bara på Bioshock.

Flakmonkey
Skrivet av hest:

Inget ont om UE3, eller vad den kan rendera, men Q3-motorn räcker gott och väl till den här sortens spel.

Q3-motorn räcker för de som redan är inne i det spelet, men det är föga troligt att den lockar till sig särskilt mycket nytt blod. Jag kommer själv tweaka ner UT3 tills dess att jag får stabil och hög FPS, samt stänga av irriterande effekter, men jag förstår ju samtidigt att det behövs bra grafik för att ett spel ska sälja i dagsläget, speciellt ett FPS...

Sen så blir ju fragfilmerna trevligare att titta på med snyggare grafik också ^^

Medlem

Phu, vi har minsann väntat ett bra tag på det här spelet. Har haft mitt förbokat i över 2 år nu...


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

UT III verkar iofs bli väldigt roligt men ett Unreal 3 i samma anda som ettan med den nya motorn...behöver jag säga mer? Ja det hade iallafall lockat mig mer.

Medlem

nee, mera UT2k3, men ännu mera hoppande, de hadde varit guld!

hi-tec FPS > CS-liknande FPS


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nu syftade jag iofs på singeplayer-delen.
Mutliplayern får gärna vara som den varit i de senaste delarna men jag vill ha ett riktigt singleplayer-äventyr i Unreal-världen igen, som sagt, som ettan fast med dagens teknik.

Medlem

ah du menar gammla Unreal, ja den SP var helt underbar
det vore roligt, det fast med nya motorn, helt klart ja!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av hest:

Grejen är väl mest att spelet och dess avancerade motor är i 'helt' fel genre. Det som har mest betydelse i den här sortens snabba tävlingsspel är fpsen, bandesign och balans. Min personliga uppfattning är att det kommer till en punkt då man inte riktigt bryr sig om man ser porer i hud, bröstfysik osv. när man lirar denna sortens spel.

Inget ont om UE3, eller vad den kan rendera, men Q3-motorn räcker gott och väl till den här sortens spel.

Ser mer fram emot UE3-licenserade singleplayer-spel faktiskt, kolla bara på Bioshock.

Q3 är bra, men jag har svårt att se att det kommer locka fler gamers till genren.
Tror bestämt att ett nytt fräsht spel kan boosta dom utöende "arkard"-FPSen.
Du nämner saker som balans och bandesign, jag tror EPIC klarar att leverera utan problem, se bara på tidigare spel dom producerat.
Eller jag hoppas iallafall.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem

Angående Mark Reins uttalande kom jag att tänka på hur det gick till vid förra releasen:
Fansen - "give us Teh Demo!!!111"
Mark Rein - "2 weeks!"

Fast den missen gör de väl inte gärna om i brådrasket!

1
Skriv svar