Två veckors mobbad sömn...

Skägg.
10 Chambers
Två veckors mobbad sömn...

Att bli småbarnsförälder gör underverk för sömnen, det vill säga att den hamnar under verksam effekt (get it, mwahaha). Effekten på aimen är förrödande. Jag försökte lira lite Clan Arena precis och träffade knappt någonting, en och annan raket gjorde kanske lite skada men railen kunde jag lika gärna kasta på motståndarna. Och jag har inte ens börjat jobba igen...

#blogg


signatur
Medlem
Två veckors mobbad sömn...

Man vänjer sig...aldrig
Vad man däremot gör är att lära sig att leva med tröttheten och nånstans när de börjar bli gamla nog att sparkas ut ur boet så kan man börja ta igen förlorad sömn...

Riktigt så illa är det inte och det är ändå värt det. Siktet kommer tillbaka när man anpassat sig till tröttheten

Medlem

Blir skönt sen när barnet ditt får rutin i sömn osv. Min son på snart 3 månader har börjat få lite schema på sin sömn. I början var det nada sömn för varken mig eller gumman.. Men man anpassar sig rätt snabbt...

Dom små liven tar energi ur en, 22:00 = Sniper_Nr1 = Däckad, sover.. Man har inte den där samma energin på kvällarna som innan hehe


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Skägg.
10 Chambers

Jo, just nu krävs det ju nästan två för att gå upp, byta, värma och härja mitt i natten. Tur att jag inte börjar jobba förrän efter påsk


signatur
Medlem

Första ~3 månaderna med grabben var helvetet på jorden, han var vaken och skrek 18-20 timmar per dygn pga kolik.
Efter det kändes allt som avkoppling, den tortyren hade nog fan varit effektivare än guantanamo för att få fram information ur fångar.
Dottern var avsevärt bättre där, inget sånt utan bara "normala" bestyr mitt i nätterna

1
Skriv svar