Bara trådlös Rock Band-gura till Playstation 3

Robot
Bara trådlös Rock Band-gura till Playstation 3
Medlem
Bara trådlös Rock Band-gura till Playstation 3

Man får det man betalar för...

Medlem

Finally triumph for PS3

Medlem

HA

HA

HA

Mikromjuk ftl...heja Sony! ^^

Medlem

Bra, då kan jag använda den till Frets on fire.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

trådlöst.
kommer den inte käka en hel del batterier då ?

Inaktiv

Jaha... Big Deal... Inte så att man står och viftar gitarren upp i taket när man står och spelar på det svåraste, måste ju holla blicken rätt bra på skärmen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Detta gynnar ju bara Xbox360-ägarna. Jag skulle tveklöst föredra en trådburen gitarr framför en trådlös. Detta grundar sig inte i någon slags fanboyism, utan bara i det faktum att de trådlösa gitarrerna till tidigare spel i serien har varit helt obrukbara. Riktigt skräp!

Medlem

Mina två trådlösa guitarrer till Ps2 funkar absolut felfritt Så jag lider bara med er x360 ägare. Men som sagt, man får vad man betalar för som tidigare talade.

Inaktiv

Det är inte det att det inte kommer en trådlös gitarr till 360'n, den följer bara inte med i paketet. Känner man att det är nödvändigt med en trådlös gitarr så kommer man att kunna köpa den separat till 360'n. Dessutom så kommer både trummor och mikrofon att ha sladd till alla formaten.

Inaktiv
Skrivet av asker:

Detta grundar sig inte i någon slags fanboyism, utan bara i det faktum att de trådlösa gitarrerna till tidigare spel i serien har varit helt obrukbara. Riktigt skräp!

Lite roligt då detta är det första spelet i serien

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av asker:

Detta grundar sig inte i någon slags fanboyism, utan bara i det faktum att de trådlösa gitarrerna till tidigare spel i serien har varit helt obrukbara. Riktigt skräp!

Lite roligt då detta är det första spelet i serien

Nej det blir väl deras 8e spel nu typ. Rock Band och Guitar Hero har samma tillverkare men olika utgivare. RedOctane gav ut Guitar Hero. Electronic Arts ger ut Rock Band. Samma företag som gjort spelen: Harmonix Music Systems

Medlem
Skrivet av FrozenWarrior:

http://www.ps3.justgotowned.com/


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

KoP
Medlem

orka käbbla..

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

trådlöst.
kommer den inte käka en hel del batterier då ?

På sistone har det kommit något som heter uppladdningsbara batterier. Men jag tror bara NASA har tillgång till så avancerad teknologi dock.

Inaktiv
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Picke:
Skrivet av asker:

Detta grundar sig inte i någon slags fanboyism, utan bara i det faktum att de trådlösa gitarrerna till tidigare spel i serien har varit helt obrukbara. Riktigt skräp!

Lite roligt då detta är det första spelet i serien

Nej det blir väl deras 8e spel nu typ. Rock Band och Guitar Hero har samma tillverkare men olika utgivare. RedOctane gav ut Guitar Hero. Electronic Arts ger ut Rock Band. Samma företag som gjort spelen: Harmonix Music Systems

Ja det kanske är deras 8:e spel totalt. Men just i denna serie (RockBand) så är det det första...
Testa att läsa igenom nästa gång

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Picke:
Skrivet av asker:

Detta grundar sig inte i någon slags fanboyism, utan bara i det faktum att de trådlösa gitarrerna till tidigare spel i serien har varit helt obrukbara. Riktigt skräp!

Lite roligt då detta är det första spelet i serien

Nej det blir väl deras 8e spel nu typ. Rock Band och Guitar Hero har samma tillverkare men olika utgivare. RedOctane gav ut Guitar Hero. Electronic Arts ger ut Rock Band. Samma företag som gjort spelen: Harmonix Music Systems

Ja det kanske är deras 8:e spel totalt. Men just i denna serie (RockBand) så är det det första...
Testa att läsa igenom nästa gång

LOL!. Bara för att det är första Rock Band i serien så betyder det inte att gitarren är annorlunda. För du kan köpa guitar hero med gitarr och använda det tiill rock band sen. Så big deal samma gitarr... ownd!

Medlem

Har för mig att man kunde läsa på aftonbladet där dom provat GH3 till 360:n och att den hade trådlösgitarr. Men lite svårt att avgöra på bilderna...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensioner/spelnytt/artic...


signatur

I fart in your general direction

1
Skriv svar