Blood Bowl avbildat

Medlem
Blood Bowl avbildat

oh, det var oväntat! riktigt roligt spel. (syftar då på nätspelet/brädspelet)
detta ska bli ytterst intressant och se vad som händer med ett sådant koncept.

Flakmonkey
Skrivet av samilel:

oh, det var oväntat! riktigt roligt spel. (syftar då på nätspelet/brädspelet)
detta ska bli ytterst intressant och se vad som händer med ett sådant koncept.

Tycker detsamma... uppenbarligen ska det gå att lira i både realtid och (prisa gud) turbaserat... riktigt skoj som brädspel är det iaf och lite smidigare att spela än många andra av games workshops spel som kräver rätt mycket förberedelser

Inaktiv

Tänker på det där Amigaspelet .. när man kunde kutta folks huvuden med svärd sen sparka runt dom

Medlem
Skrivet av bleak:

Tänker på det där Amigaspelet .. när man kunde kutta folks huvuden med svärd sen sparka runt dom

Även det första jag tänkte på=) Brutal football eller va det hette=)

Medlem

När ni säger så tänker jag på Severance - Blade of Darkness

Medlem

Jag tänker lite på det där ishockey spelet där man spelade med monster och kunde hugga ihjäl domaren eller hur det nu var, gammalt spel, typ tio-tolv år... Ontopic så ser detta skoj ut, sweet:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hmm undra om FUMBLL kommer att påverkas av detta spel. Det är riktigt roligt. Nästan precis som brädspelet men i cyberrymden istället.
http://fumbbl.com/


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Jag tänker lite på det där ishockey spelet där man spelade med monster och kunde hugga ihjäl domaren eller hur det nu var, gammalt spel, typ tio-tolv år... Ontopic så ser detta skoj ut, sweet:)

Tänker förmodligen på Mutant Soccer/Mutant Hockey. (har för mig de hette så) Riktigt elaka sport spel

Hoppas de lyckas få in alla skumma regler så som att man kan ta med en katapult in på plan om man lyckas distrahera dommaren osv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kommer ihåg gamla goda Blood Bowl som jag nötte på min gamla 90 mhz:are, ser fram emot det här

YES .... så häftigt äntligen lite riktig Sport

Nosnos : (prisa gud) turbaserat... riktigt skoj som brädspel är det iaf

indeed


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Finns en video här:
http://www.jeuxvideo.tv/blood-bowl-video-42428.html
(för att ladda ner den i divx med högre kvalite än flashen välj "Télécharger la Vidéo" och sen server)

Dock visar den noll gameplay, det är bara animationer och hur det ser ut på plan med goblins och beastmen.

1
Skriv svar