Spider-Man: Friend or Foe-trailer

Robot
Medlem
Spider-Man: Friend or Foe-trailer

Fick värsta MMORPG-vibbarna från den trailern. Undrar när "Marvel Universe" (som det förmodligen kommer döpas till ) kommer att börja produceras. Det hade varit fett. Typ ett City of Heroes/Villains, fast "på riktigt".


signatur
Medlem

Skitlöjligt...

Medlem

Barnen ska ha sitt med Även om chanserna är stora att jag och min rumskompis kommer sitta och lira eftersom vi är marvelnördar >_>


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Barnen ska ha sitt med Även om chanserna är stora att jag och min rumskompis kommer sitta och lira eftersom vi är marvelnördar >_>

Hmm, marvelnörd eller ej, tycker ändå de kunde göra spelen midre barnsliga

Medlem

Skrattretande

Medlem

Ser inte ut som ett spel jag skulle spela iallfall, trots att jag diggar tidigare Spiderman-spel.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Då jag gillade "The Incredibles" till Xbox, så skulle jag mer än väl kunna tänka mig detta spel, som klart är i samma stil.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Alla är för mycket "OMG barnsligt GE MIIIG BLOOOOOD!" känns det som. Är spelglädjen där så är väl grafiken och stilen densamma Klart dock att dem riktar sig åt barn då man inte kunde dö eller vad det stod men ändå. Är det i stil med Ultimate Spiderman så är det ju win i vilket fall som helst ^_^


signatur

Videomupp

1
Skriv svar