Fotat: Project Gotham Racing 4

Robot
Medlem
Fotat: Project Gotham Racing 4

fett nice me M5

Medlem

Diggade 3an, kommer lätt köpa 4an


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
KoP
Medlem

Nice.. ska ha!

Förstår inte egentligen varför det skall vara konsol exklusivt till X360. Idiotisk marknadsföring i min mening, det är ju fullkomlig speltorka till PS3'an och porta detta till PS3 skall ju inte vara några problem. Dom skulle sälja all time high om släppte detta på PS3'an nu också..

Men men.. dom kanske är för M$ sponsrade för att kunna göra något annat.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Förstår inte egentligen varför det skall vara konsol exklusivt till X360. Idiotisk marknadsföring i min mening, det är ju fullkomlig speltorka till PS3'an och porta detta till PS3 skall ju inte vara några problem. Dom skulle sälja all time high om släppte detta på PS3'an nu också..

Men men.. dom kanske är för M$ sponsrade för att kunna göra något annat.

Tja det är väl precis samma sak som med GT till Playstation.

Medlem

Sicken grafiiiiik O.O

Skrivet av mill:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Förstår inte egentligen varför det skall vara konsol exklusivt till X360. Idiotisk marknadsföring i min mening, det är ju fullkomlig speltorka till PS3'an och porta detta till PS3 skall ju inte vara några problem. Dom skulle sälja all time high om släppte detta på PS3'an nu också..

Men men.. dom kanske är för M$ sponsrade för att kunna göra något annat.

Tja det är väl precis samma sak som med GT till Playstation.

True men GT är en av PS ikon spel, som tex Nintendos Zelda. PGR har ju aldig varit någon superhit för XBOX.. dom har ju tex. Forza II som gått ut med att vara en GT dödare osv..

Men du har säkert rätt, jag är bara sur över att det inte släpps till PS3'an..

:evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar