Kane & Lynch: Dead Men plåtat

Medlem
Kane & Lynch: Dead Men plåtat

kommer många spel som verkar bra snart


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem
Medlem

spelkänsla? bandesign? AI?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är lilla Wiren lika lat på FZ som i tjänsten? Spana in filmerna, dom säger mig att detta kan bli ett mycket intressant lir med skön story och intressanta scenarion att ta sig igenom. Skönt att det kommer till PC också för en gångs skull.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Är lilla Wiren lika lat på FZ som i tjänsten? Spana in filmerna, dom säger mig att detta kan bli ett mycket intressant lir med skön story och intressanta scenarion att ta sig igenom. Skönt att det kommer till PC också för en gångs skull.

*skrattar* vem var det som kämpade med alla kablar i bitande kyla? du värmde dig med din antenn

ot:
storyn och stämningen, musiken och karaktärerna är det inget fel på, dock så är bandesignen, spelkänslan (det man sett) rysligt dålig och korkad AI...sedan lyser för mycket av hitman motorn in vilket inte är så bra i alla lägen..de måste verkligen jobba med fysiken, ser bedrövligt ut. varför inte göra en dödsanimation och blenda in fysik som MOH airborn gör vilket är underbart?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bah, du ska va glad över att du missade sommaren

Förhoppningsvis lägger dom arbetet på andra områden som kan hålla kvaliteen uppe. Jag menar, inte gjorde fysiken MoH:A mindre kasst direkt
I vilket fall så förväntar jag mig bara ett kul actionlir av detta, inget mästerverk. Det känns som lite GTA-stuk på uppdragen, vilket jag stordiggar, trots usel ai, fysik och grafik i övrigt.

1
Skriv svar