Quake Wars, videoförtitt

Robot
Medlem
Quake Wars, videoförtitt

Mjo nog är det action alltid.. kan dock inte låta bli att störa mig på att man ser alla fiender på radarn och att de har en röd plupp över skallen.

Ska bli kul att se om Demot skiljer sig nämnvärt från Betan.

Medlem
Skrivet av djchester:

Mjo nog är det action alltid.. kan dock inte låta bli att störa mig på att man ser alla fiender på radarn och att de har en röd plupp över skallen.

Exakt samma sak jag stör mig på, dom har noobifierat spelet så mycket så ingen behöver använda hjärnan för att hitta fiender


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av djchester:

Mjo nog är det action alltid.. kan dock inte låta bli att störa mig på att man ser alla fiender på radarn och att de har en röd plupp över skallen.

Ingen får CAMPA!!!

Man ser bara fienderna i det närliggande området om en radar är framplockad och i funktion.

Medlem

trist bana, alla fall tråkigt balanserad i betorna.

Medlem

yahoo's mirror är fasiken snabbare än FZ's filarkiv.. läskigt..

btw, nån som har hört nått om hur demot kommer att funka, gällande konton osv.. kommer man kunna typ köra på sitt betakonto eller måste alla fixa nya eller hur funkar skiten? :0~

Medlem

Ser ju faktiskt ganska kul ut. Hoppas det blir en hit.

Redaktör
Skrivet av Katana:

yahoo's mirror är fasiken snabbare än FZ's filarkiv.. läskigt..

DU LJUGER! (Eller som en kille i mitt gymnasium svarade när en annan skämtsamt sa: "Hörru X, du har ju satt på din egen morsa!": "NI HAR INGA BEVIS!!!")

Idealet vore förstås att hosta filen på FZ (oavsett tankningsfart), men den är Yahoo-exklusiv så vi tvingas skicka iväg er...


signatur
Medlem

Banan är i alla fall bättre än den i Beta 1. Och så har bägge lagen tillgång till alla fordonen (GDI får flygfordonen när de deployat MCP:n).
Jag tycker nog att den är ganska hyfsat balanserad. Stroggerna har ett litet övertag eftersom de försvarar, men utgången är inte given. Svårast brukar vara att hacka Stroggernas försvarssköld, och att placera och försvara sprängladdningarna. Men det går.

Inaktiv

Var tvungen att sluta med betan, man spelar sig lätt less på banor när man kör samma om och om igen.

Nog kan man hålla sig till slutet av månaden. Dom kommer nog förmodligen inte att föra över ens stats hur som helst (om man nu bryr sig om sånt).

Inaktiv

Är ljuden uppdaterade?

Inaktiv

Nån som vet när demot släpps idag?

Medlem

Weeeeeee!!! Kaffet är klart!!! Mums!

Men on topic så tappade jag intresset lite grann efter första betan. Dock så provade jag andra betan också, och de hade faktiskt gjort ett bra jobb med optimeringen! Om demot blir nästa steg vad gäller optimering och buggtestning kanske det ändå blir ett köp!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Sämre än alla buggar i bf serien som kan göra en gallen kan det inte bli

This rox säger i.

Medlem

Jag läste på deras community sida att det släpps klockan 7 ikväll.

Källa: [http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/129]

Medlem

Jag tyckte första beta-banan var roligare faktiskt. Den där är lite väl lång, iaf för public-lir. Sewers kunde man både vinna och försvara oavsett sida, valley(?) kräver ett rätt bra GDF-team för att vinna samtidigt som det är rätt enkelt att stoppa hackningen som strogg.

Annars är det grymt roligt spel. Jag lirade galet många timmar, tröttnade aldrig på banan/banorna. Funderar nästan på att köpa det.

Medlem
1
Skriv svar