Rage Against the Machine i Guitar Hero 3

Robot
Inaktiv
Rage Against the Machine i Guitar Hero 3

"Tom Morello, frontmannen i Rage Against the Machine"?
Det vär väl ändå Zach de la Rocha som var frontmannen i RATM? Morello lirar "bara" gura.

Medlem

OMFG nice som fan, grymt adrenalin pumpande band

Medlem
Skrivet av iLEZ:

"Tom Morello, frontmannen i Rage Against the Machine"?
Det vär väl ändå Zach de la Rocha som var frontmannen i RATM? Morello lirar "bara" gura.

helt rätt.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av iLEZ:

"Tom Morello, frontmannen i Rage Against the Machine"?
Det vär väl ändå Zach de la Rocha som var frontmannen i RATM? Morello lirar "bara" gura.

Japp.


signatur
Medlem

Lär bli svåra låtar, alla som lyssnat på RAtM vet hur gitarr solon låter. Lär bli långa kvällar och såriga fingrar innan man klarat av dem låtarna?? Speciellt dem tidigare låtarna.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Svammel, vem som helst som lirar gitarr vet att RATM kör väldigt enkel och upprepande musik.

Även gitarrsolona är enkla, där handlar det mer om olika effektpedaler och mic switchingar.

Medlem

Urk, fram till nu har jag tyckt att GH3 inte har några dåliga sidor, men där sprack den sviten.

Rage Against the Machine... blä.

Medlem
Skrivet av haido:

Svammel, vem som helst som lirar gitarr vet att RATM kör väldigt enkel och upprepande musik.

Även gitarrsolona är enkla, där handlar det mer om olika effektpedaler och mic switchingar.

Ännu ett inlägg i mängden trådar om Guitar Hero där folk som spelar gitarr måste hävda sig för såna som inte spelar gitarr. Have a cookie.

Medlem
Skrivet av haido:

Svammel, vem som helst som lirar gitarr vet att RATM kör väldigt enkel och upprepande musik.

Även gitarrsolona är enkla, där handlar det mer om olika effektpedaler och mic switchingar.

BS. Have a twinkie, snappa head.

GH är inte på riktigt, bara så du vet??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av haido:

Svammel, vem som helst som lirar gitarr vet att RATM kör väldigt enkel och upprepande musik.

Även gitarrsolona är enkla, där handlar det mer om olika effektpedaler och mic switchingar.

BS. Have a twinkie, snappa head.

GH är inte på riktigt, bara så du vet??

Menar du att jag bara hallucinerat när jag spelat?! Hm, fast det är klart, vi brukar ju dricka en hel del öl i samband med spelandet...

Medlem

Har för mig att jag sett i nån livespelning med RAtM att Morello drar ur sladden och gör ett solo med hjälp av pluggen mot micen eller nåt. Lätt att göra det i GH, speciellt med en trådlös gitarr

För övrigt låter det jävligt B med "bossfighter". GH handlar snart inte längre om att ha kul och "lira gitarr" utan det är bara coola effekter och häftiga bossar.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Har för mig att jag sett i nån livespelning med RAtM att Morello drar ur sladden och gör ett solo med hjälp av pluggen mot micen eller nåt. Lätt att göra det i GH, speciellt med en trådlös gitarr

För övrigt låter det jävligt B med "bossfighter". GH handlar snart inte längre om att ha kul och "lira gitarr" utan det är bara coola effekter och häftiga bossar.

Jag anser att bossfighterna är en rätt kul idé. Många kända gitarrister har ju duellerat mot varandra och shreddat loss inför publik. Kolla in konsertfilmerna från G3-turnéerna så förstår du vad jag menar.

Medlem
Skrivet av iLEZ:

"Tom Morello, frontmannen i Rage Against the Machine"?
Det vär väl ändå Zach de la Rocha som var frontmannen i RATM? Morello lirar "bara" gura.

Bara för att Zach är sångare måste han inte vara frontmannen, Tom Morello var den som ställde upp mest i intervjuer osv.

Medlem

Grymt band, grym gitarrist.

Medlem

bara jag som tycker att ratm solona var helt off? tekniskt imponerande men annars var det lite bersht. fullinlägg så ni kan inte skylla på nåt när jag är nykter.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

härligt tror inte det finns nåt bättre band än dom!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Trevligt. ^^. Bulls on Parade är juh en bra låt också.

Inaktiv
Skrivet av Dookie:
Skrivet av Spectral:

För övrigt låter det jävligt B med "bossfighter". GH handlar snart inte längre om att ha kul och "lira gitarr" utan det är bara coola effekter och häftiga bossar.

Jag anser att bossfighterna är en rätt kul idé. Många kända gitarrister har ju duellerat mot varandra och shreddat loss inför publik. Kolla in konsertfilmerna från G3-turnéerna så förstår du vad jag menar.

Visst är det en kul idé, och det skulle nog vara en jävligt bra sådan om de hade skippat de sk "power ups:en". Det hela med att simulera gitarrspel försvinner liksom när skärmen börjar skaka eller det byts till lefty etc. Var ser man det roliga i det?

1
Skriv svar