Gratis Ubisoft-titlar inte längre tillgängliga

Robot
Gratis Ubisoft-titlar inte längre tillgängliga
Medlem
Gratis Ubisoft-titlar inte längre tillgängliga

Jaha. Det var ju snällt av dem >_>


signatur

Videomupp

Inaktiv

Det var ju sjyst av dem.

Medlem

Fan va dåligt.....


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Så UBI trodde att ingen skulle fatta att man bara behövde byta land man var ifrån för att kringå problemet?

Välkommen till internet.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Så UBI trodde att ingen skulle fatta att man bara behövde byta land man var ifrån för att kringå problemet?

Välkommen till internet.

Precis, borde väl gå med en Proxy.

Medlem

Tror det kommer dröja för resten av välrden tills reklam företag är villiga att betala för andra regioner, tvivlar sällan på att reklam företagen som betalar för detta just nu säljer reklam till andra länder en USA, ifall så vore fallet så lär vi ha kommit åt det.

Medlem

Men då jag som bara hade sista filen kvar

Medlem

förstår inte riktigt.. varför ska enbart jänkarna få ta del av gratissoppan?

Medlem

Förmodligen för att reklamen riktar sig för produkter eller är utformad för jänkare. Jag såg dock bara Mcdonaldsreklam vilket borde vara universiellt


signatur

Videomupp

Medlem
Inaktiv

ubisoft som varit speltillverkarnas gud för mig har fått mig att gilla dom mindre..

Medlem

fattar inte varför ni surnar till. Spelen är gratis för att det är reklam i dom. Reklamen är bara riktad till den amerikanska marknaden, så detta var ganska väntat. För att vara ett forum som gnäller mycket över tankande pirater så tycker jag det är märkligt att gnälla över det här. Köra gratisverren av dessa spel är egentligen samma sak som att tanka det från vilken piratsida som helst om man inte bor i USA.

Medlem
Medlem
Skrivet av Layne:

Köra gratisverren av dessa spel är egentligen samma sak som att tanka det från vilken piratsida som helst om man inte bor i USA.

Förutom då att det inte är olagligt i Sverige att säga att man kommer från USA för att komma förbi ett sånt skydd.

Hur som, vi får hoppas dom fixar fram lite reklam för oss i Sverige oxo så vi slipper problem.

Medlem
Skrivet av ezone:

Men då jag som bara hade sista filen kvar

Ladda ner dom går nog fint, installationen däremot är nog kört med än så länge.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Layne:

Köra gratisverren av dessa spel är egentligen samma sak som att tanka det från vilken piratsida som helst om man inte bor i USA.

Förutom då att det inte är olagligt i Sverige att säga att man kommer från USA för att komma förbi ett sånt skydd.

Hur som, vi får hoppas dom fixar fram lite reklam för oss i Sverige oxo så vi slipper problem.

Det är dock olagligt att ladda hem programvara utan ett väldigt klart tillstånd från upphovsrättshavaren. Det är bara att begränsa detta tillstånd till personer som fysiskt befinner sig i USA så bryter du mot URL när du laddar hem det.

För övrigt tycker jag det är för jävla löjligt att ni tappar förtroendet för ett företag pga detta. Skärpning!

HURRA ! Bort med skiten. Må den aldrig visa sig igen


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

HURRA ! Bort med skiten. Må den aldrig visa sig igen

gillar du inte gratis spel?

Inaktiv

Borde inte ens reagera på detta egentligen. ^^

Inaktiv

Trist, framgick inte (?) att det bara gällde "labor day" och endast amerikanare från början.


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Medlem

hahahahaha


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

tur man tog hem spelen man ville ha direkt då

Medlem

Fan va kass. Har tankat Far Cry å tänkte att det skulle bli kul att spela igenom det till slut eftersom alla säger att det är så bra, men men... Hann aldrig aktivera det för jag hade massor med saker att göra i veckan. Hade jag bara startat skiten en gång förra veckan hade det alltså funkat!?! Sämst nånsin. Blir sugen på att pirata skiten ur det nu. Gonatt.

Medlem

De skulle med andra ord kunne ge bort spelena gratis till alla som heter Ander-Gunnel i förnam och bor i Puerto-Rico i typ 1,46 dygn ??

Vad är det för jävla skitsnack, de vet väl hur Internet fungerar eller ??


signatur
Medlem

Ubisoft är & förblir kompletta idioter.

MFC
Medlem

Vilka nötter, tycker nästan synd om jänkarna, man måste tycka synd om ett så korkat folk


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av raslon:

/.../För övrigt tycker jag det är för jävla löjligt att ni tappar förtroendet för ett företag pga detta. Skärpning!

Jag tappade förtroendet för dem för länge sen. Samtidigt som jag tappade förtroendet för EA...

Synd att ett bra initiativ gick åt skogen... De borde ju kunna göra det internationellt; den enda reklam jag fick i Ghost Recon var för Prince of Persia och subway. Båda två finns ju i Sverige...

Inaktiv

Proxy, for, the, win.

Earth and Wind skrev:
HURRA ! Bort med skiten. Må den aldrig visa sig igen

Xphome : gillar du inte gratis spel?

inte då spelen är fyllda med skit D.V.S reklam
:evil: vilket var fallet med dessa spel .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

12
Skriv svar