Army of Two-trailer

Robot
Medlem
Army of Two-trailer

Ser verkligen fram emot detta spel, så få spel idag som har riktig Coop mode.

Medlem

Ooooh, det här kommer bli fuckwin med mig och min rumskompis!


signatur

Videomupp

Medlem

Bara de fixar det dåliga interfacet

Här finns massvis med Gameplay-filmer.

Medlem

ser ut vara riktigt roligt med coop osv:P
grafiken ser sjyst ut.
spelkänslan också grym.
inlevelsen verkar också bra!:D
ser fram emot det


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gears of War all over again!

Medlem

Ser riktigt grymt ut!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

hahah, gay.


signatur

Aj, dina ögon!

KoP
Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Gears of War all over again!

Varför då? För att man spelar co-op och pangar?

Medlem

Skitbra intiativ, hoppas resten klappar nu också.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Gears of War all over again!

Va?

Ingenstans i videon tar de skydd, ingenstans i videon är det på något sätt likt Gears of War spelstil mer än tredje-personsperspektivet...

Medlem

nån som vet hur coopet fungerar..? splitscreen? konstigt att det inte visats någon screen från det isåfall.

eller är det bara coop över xboxlive?

Medlem
Skrivet av quilling:

nån som vet hur coopet fungerar..? splitscreen? konstigt att det inte visats någon screen från det isåfall.

eller är det bara coop över xboxlive?

Hittar inget om det... Det borde ju ha split-screen tycker man ju.

Edit: Kollade lite filmer från E3 2007. Split-screen finns, men det blir bara "halva upplevelsen" enligt utvecklarna

Medlem

bara jag som finner detta spel riktigt dåligt av allt man sätt? Spelet ser ut att ha ingen AI, vapenkänslan och animationerna får än att rysa av obehag och bandesignen är väldigt klumpigt gjort...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

bara jag som finner detta spel riktigt dåligt av allt man sätt? Spelet ser ut att ha ingen AI, vapenkänslan och animationerna får än att rysa av obehag och bandesignen är väldigt klumpigt gjort...

Kan du förklara hur, mer än att det "bara är så"? Tycker att det ser helt okej ut. Humorn och co-op-elementen ser väldesignade ut IMO.

Medlem

hoppas det finns splitscreen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

hoppas det finns splitscreen.

Det finns.

Medlem

Man kan köra "singleplayer" med en AI medhjälpare som lär sig och blir bättre beroende på hur du spelar, och när som helst ska en kompis kunna joina och byta ut AI så man kör ihop i riktig Coop, antingen via nätet eller splitscreen. I alla fall av vad jag läst om det

Medlem

Detta är en av de spel som kommer att pryda spelhyllan med sin närvaro. Filmen visade nya häftiga möjligheter och den var rågrym

För övrigt finer jag det otroligt lustigt att Redmac klagar på spelkänslan och AI i både Army of two och Kane & Lynch.
Visst jag kan kommentera ett spel med efter att ha sett ett par trailers.. men för det vet jag knappast något om spelkänsla och spelets AI innan jag suttit med spelet ett par timmar. Men jag antar att Redmac bara älskar att höra sin egen röst / se sin egen text. Jag tyckte det var så fånigt så jag ödslade lite tid på menlöst whine, ni får ursäkta

Medlem

Längtar efter detta.. Ser ruskigt bra ut

1
Skriv svar