Monoliths F.E.A.R.-uppföljare döpt av fansen

Robot
Medlem
Monoliths F.E.A.R.-uppföljare döpt av fansen

Varför har inte spelets namn ändrats nu i databasen då?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Releasedatum är viktigare än namnet. Det borde dom släppt.

Inaktiv

Tyckte det första spelet var tråkigt och linjärt... Man märkte ju tydligt när den lilla flickan skulle komma eller ngt annat liknande, tråkiga eldstrider, tråkigt med denna slo-mo (passar inte i ett sånt spel IMO) det enda som var bra i det spelet var ju grafiken och den var inte jätteimponerande heller. Har inget bra att säga om spelet.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Urkalak - som du sa..enligt dig så passar det inte. Personligen njöt jag vart enda sekund och lirade igenom det 3ggr


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Fear är en av de bättre spelen. Men har svårt att förlåta avslutet på det första spelet, man minns det medan man spelar expantionerna.

Medlem

tyckte FEAR var rätt trisst.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Va!? Spelet har ju fortfarande de bästa eldstriderna bland pc shooters!? GE OSS LITE MAXPAYNE HOPP MED!!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Japp, striderna är suveräna men skräckbiten och bandesignen lämnar mycket kvar att önska. En rätt så löjlig historia i spelet också..

FEAR:s eldstrider är superbra, men som ni säger faller det lite på den monotona bandesignen. Utseendemässigt må det inte finnas mycket intressant att göra i industriella komplex, men mer rörelse borde de lätt kunnat ordna. Doom 3 var långt överlägset på den punkten, med rörelse i stort sett överallt på varje bana, vare sig det var fläktar, maskiner eller svingande ljus.

Att sedan pusseldesignen var en riktig återgång till HL1 och tiderna före det var ju ingen höjdare Vrid det här reglaget för att vrida bron och fortsätta liksom.

Utöver allt detta var det ändå ett skitbra spel. Hoppas de fixar det till tvåan, även om jag hellre hade sett ett Shogo 2 från dem nu

Inaktiv
Skrivet av Kaleid:

En rätt så löjlig historia i spelet också..

Löjlig? Pff. Den är riktigt bra.

Medlem

gah
det här får mig att hata Vivendi ännu mer


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Linjärt och väldigt dålig level design.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hypnosos:
Skrivet av Kaleid:

En rätt så löjlig historia i spelet också..

Löjlig? Pff. Den är riktigt bra.

Är förstås individuellt hur man upplever historien, men jag tycker det hela är en flumm-saga.

Medlem

F.E.A.R är det bästa FPS jag spelat på en PC. Ok att nivå-designen är halvtaskig, ok att puzzlen är i Half-Life stuk (även om de är väldigt få).

Men herregud, mysigare AI och strider finns inte. Stämningen är på top och det finns skrämmande delar i det. Finns nån känsla i spelet som jag inte fått av något annat FPS ... hrmm kanske just det att det finns känsla överhuvudtaget.

Storyn är väldigt mysig. Tror verkligen inte många förstår vad som hände och kollade/läste alla detaljer. "Theres more than meets the eye". Slutet var grymt me :).

1:an var inte perfekt och hade mycket potentiall kvar vilket jag hoppas 2:an snappar upp och perfektionerar.

Jag kommer sitta väntande med en ny PC i ett mörkt rum dagen då det släpps.

Medlem

Herregud, var det det bästa namn de hade att komma med? Hade ju vart bättre med "F.E.A.R. 2" isf. Gärna med "cities turned to dust" i undertiteln (förekommer ofta i monologerna i spelets cutscenes).

Dopfond, förresten. Heter det inte dopfunt?

1
Skriv svar