Left 4 Dead förglott

Robot
Medlem
Left 4 Dead förglott

Verkar fortfarande riktigt kul, kan knappt vänta på att få lira det med polarna. Med ett halvår kvar är det klart at spelet inte funkar perfekt men jag har fulllt förtroende för att dom fixar det. Sen när har Valve givit ut ett kasst spel?

Inaktiv

Tror det kan bli riktigt kul.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

mer coop åt folket! coop shooters är det som kommer slå här näst tror jag, inte behöva raida i 5 timmar, utan bara panga zombies i en timme på kvällen, gött!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Snabba zombier.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Deon:

Verkar fortfarande riktigt kul, kan knappt vänta på att få lira det med polarna. Med ett halvår kvar är det klart at spelet inte funkar perfekt men jag har fulllt förtroende för att dom fixar det. Sen när har Valve givit ut ett kasst spel?

Counter-Strike: Source.

Medlem

nån som vet om detta kommer att kunna spelas splitscreen på 360?

Medlem
Skrivet av Askamaia:

nån som vet om detta kommer att kunna spelas splitscreen på 360?

man kan ju hoppas... yay för coop. NAY för ej splitscreen (typ Crackdown >.<)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Deon:

Verkar fortfarande riktigt kul, kan knappt vänta på att få lira det med polarna. Med ett halvår kvar är det klart at spelet inte funkar perfekt men jag har fulllt förtroende för att dom fixar det. Sen när har Valve givit ut ett kasst spel?

Counter-Strike: Source.

CSS är inte dåligt. Visst kanske inte alla tycker om att spela det 24/7 (jag är en dom som inte spelar det ofta) men man kan inte säga att spelet är dåligt.

Medlem

man kan ju köra zombie mod i css det är det enda jag spelar och bioshock nu då sök bara på zm_ så kan ni köra zombie mod i css om ni inte visste det, mkt roligare än vanlig cs om ni frågar mig


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

ja hoppas verkligen dom lyckas med detta, ända sen man spelade starcraft och drog en zerg rush mot polarnas marines så har man velat känna på hur det känns i ett fps spel =D


signatur

-Talyren

Inaktiv

fy fan va man längtar!

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Deon:

Verkar fortfarande riktigt kul, kan knappt vänta på att få lira det med polarna. Med ett halvår kvar är det klart at spelet inte funkar perfekt men jag har fulllt förtroende för att dom fixar det. Sen när har Valve givit ut ett kasst spel?

Counter-Strike: Source.

Counter strike...Source är roligare imo


signatur

Retro.

Medlem

Längtar verkligen efter detta
Jag gillar upplägget att man bara kan hoppa in ett par rundor (även mitt i) samt att det är ett spel som faktiskt blir roligare av att medspelarna är bra.
CS(S) blir bara tråkigare.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

håller med.. den grejjen stör mig allra mest med xbox live.. att det tar så fruktansvärt långt tid att komma igång med mp spel jämt. tacka vet jag på pc då man kommer in, och så får man vara med vid nästa runda.

1
Skriv svar