Demo - Death to Spies

Robot
Medlem
Demo - Death to Spies

Hitman 1945?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Smakar Hidden & Dangerous 2 i rötmånad.

Medlem

Ser lagom underhållande ut.

Medlem

Hitman 1942: Pandora Tomorrow

Hitman + Splinter Cell + Battlefielt 1942 = Death to Spies


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Sergej:

Hitman 1942: Pandora Tomorrow

Hitman + Splinter Cell + Battlefielt 1942 = Death to Spies

Hitman + Tetris = Death To Spies


signatur

// Peace

Medlem

Demot liknade Hitman väldigt mycket men det är dock mer realistiskt. Om du skjuter någon så blir deras dräkt nerstänkt i blod så du kan inte maskera dig med den. Körde på easy lite och AI:n var usel.

Inaktiv

OMG, detta måste jag testa, älskar Splinter Cell och Hitman. Den visuella biten såg lite mysko ut ibland. Huvudpersonen såg ut som en bumbibjörn i vinterkläder i en av scenerna.

Inaktiv

Hitman och Splinter Cell vibbar flyger runt här. Kanske är kul... men animationerna ser inga fina ut när han hukar sig och rör sig framåt... är han en tegelsten eller?

Bara för att jag gillar stealthspel så tänker jag nog ge det här en chans.

Medlem

Inte så pjåkigt - befriande att se ett spel som inte försöker sälja med hjälp av en massa grafiska effekter. Less is more.

Medlem

Ser rätt okey ut.

Dock är jag ganska less på WW2-spel nu, de är alltid samma saker, samma vapen, samma fordon, samma uniformer och miljöer. o_O

Sen har man ju redan spelat Hitman så de räcker...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

kanon bra spel, tog lång tid att infiltrera basen,
när man byter kläder och det visas ett utropstecken /_\ då något är fel, antingen har man på sig rysk vapen eller väska som ska tas bort... det är bra också att man kan köra vissa fordon... liknar Commados och hitman smyg spel...

Pansarknekt

Stinker lånad Hidden & Dangerous motor över det hela. Testas ska det dock. Vem vill inte vara en smygande kommunist som skär halsen av folk...:P


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Föredrog delen där man var förklädd och faktist spionerade över delen där man gick ifrån tysk till tysk, dödandes och bytandes uniform.

Medlem

Hur bär man sig åt för att strypa nazisterna?

Medlem

Gå upp bakom dem med strypsnaran och tryck E tror jag. Så funkar det när man knockar dem i alla fall.

Som folk sagt tidigare: det är starkt inspirerat av Splinter Cell och Hidden and Dangerous (jag har inte spelat hitman, så jag vet inte där), men det är riktigt kul. Det blir nog till att skaffa spelet. Kul också att det inte är sönderhypat sen två år tillbaks...

Den roligaste biten var nog att klä ut sig första gången och sen sno lastbilen. När man väl kom in i basen och snodde en uniform från en ss-officer så fans det typ 3 pers och han som man skulle fånga som kunde känna igen en.

Inaktiv

Detta var faktiskt ett väldigt trevligt spel, grafiken var helt okej och det kändes stabilt och genomarbetat till grunden. Det som kunde varit bättre var animeringarna som kändes lite väl stela, men annars så var allt annat helt okej och borde bli en bra spelupplevelse med fullversionen.

Någon som vet när spelet släpps?

Medlem

ghaa..hur droppar man backpacken?

Medlem

Hade vapnen varit mer realistiska hade jag verkligen gillat spelet, men om en düsk kan skjuta tillbaka och kasta handgranater efter ett skott i bröstet blir jag ledsen..

Medlem

Det är ju mening att du ska skjuta dom i skallen om du vill få ner dom på ett skott. Men som du säger. En kula i bröstet skulle nog göra att vilken jävel som helst skulle rammla ner på marken i plåga eller dö av. Men så realisktiska spel har inte kommigt än.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Eh, oj? Ser juh tillohcmed ut som Hitman "menyerna" när han byter kläder och grejer. Det är Hitman motorn, eller? ;o.
Är grymt trött på allt som har med WW2 att göra, men det är juh skoj med ett WW2 spel som är lite annorlunda, hurra för det. \o/

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Det är ju mening att du ska skjuta dom i skallen om du vill få ner dom på ett skott. Men som du säger. En kula i bröstet skulle nog göra att vilken jävel som helst skulle rammla ner på marken i plåga eller dö av. Men så realisktiska spel har inte kommigt än.

HL2 mod Insurgency är väldigt realistiskt på flera sätt.

Inaktiv

Iiih! StarForce! RUN AWAY!!

1
Skriv svar