Robot
Medlem
Skate plåtat

Gillade inte hur dom hadde satt vinkeln så låg på demot "rövcam". Sen vill jag kunna hoppa med en knapp men styra brädan med analoga.

Inte göra tricks och sånt med knappar jag vill bara har ollie på en knapp. Tyckte det blev jobbigt att hoppa efter ett tag. Men att göra tricksen och styra brädan med analoga var verkligen bra.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Smaken är som baken, jag gillade skarpt hur meckigt det har blivit att göra ollie, tyckte det blev så löjligt i dom andra skatespelen.

Medlem

Håller med Megakickass, helnajs med tricksen i Skate. :).

Medlem

japp kan bara hålla med. Snacka om att göra lite mer nextgen kontroller än de gamla vanliga, som börjar bli lite trötsam plus att man verkligen blir glad för de små tricken man gör.

Inaktiv

Demot är KLART det bästa demot alla kategorier som jag nånsin spelat

Kände mig så sjukt stolt när man klarade av nåt man fått för sig att prova på.. typ göra nåt fetingtrick sen göra nollie nerför rampen sen kickflippa upp på en grind .

osv

Medlem

Jag håller med, har inte lirat ett demo så här hårt.. sedan någonsin. Och det är så otroligt kul att lira bara för att lira. Perfekt bakfyllespel och ändå easy to learn, tough to master.

UNDERBART!

Medlem

Enormt imponerad sen jag körde demot, aldrig har de kännts så gött att sätta en grind.

Inaktiv

TonyHawk serien är kasspiss gämfört med Skate.
<-- Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som jag gör nu.


signatur

/Rovbin

1
Skriv svar