Peter Moore om konsolkriget

Robot
Inaktiv
Peter Moore om konsolkriget

Vilken brunnäsa..


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Inaktiv
Skrivet av Ghostm:

Vilken brunnäsa..

Det är hans jobb.

Medlem

Hmmm

Måste nu när jag läst artikeln hålla med. Och säga detta: Peter Moore är den största sell-out, han säljer sig som en hora till den som ger bäst penning. Han har inga lojaliteter till någon/nåt förutom pengar.. Jag brukade gilla honom, men nu ser man vad han verkligen står för. $$$$$. Och visst alla vill ju ha pengar, men några gränser får det vara!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:

Hmmm

Måste nu när jag läst artikeln hålla med. Och säga detta: Peter Moore är den största sell-out, han säljer sig som en hora till den som ger bäst penning. Han har inga lojaliteter till någon/nåt förutom pengar.. Jag brukade gilla honom, men nu ser man vad han verkligen står för. $$$$$. Och visst alla vill ju ha pengar, men några gränser får det vara!

Alltså, alla i branschen är sådär (med kanske några få undantag som jag inte känner till)... Om Sonys Phil Harrison skulle rekryteras till MS skulle ju han snacka gott om 360 och om Nintendos Aimes skulle gå till Sony skulle helt plötsligt PS3 och inte Wii vara framtiden.

Man kan inte lita på vad någon säger om sina egna produkter då de jämförs med andra. Så är det bara och desto tidigare man inser det desto bättre

Medlem
Citat:

Måste nu när jag läst artikeln hålla med. Och säga detta: Peter Moore är den största sell-out, han säljer sig som en hora till den som ger bäst penning. Han har inga lojaliteter till någon/nåt förutom pengar.. Jag brukade gilla honom, men nu ser man vad han verkligen står för. $$$$$. Och visst alla vill ju ha pengar, men några gränser får det vara!

Välkommen till verkligheten!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Hehe sant, inte så att han kommer forstätta snacka skit om PS3 (om han nu någonsin gjort det) när EA sports vill sälja spel till PS3 det är inte ett smart drag så att säga.
Han är dock lite överoptimist på att det inte spelar någon roll att -08 spelen körs i 30FPS på PS3 så fort NBA släpps, PS3 ägarna får fortfarande vänta tills nästa år innan de får 60 FPS på Madden, NHL och FIFA vilka oxå är de största titlarna.
Tror många PS3 ägare kommer vänta tills nästa års version om jag ska vara ärlig.

1
Skriv svar