The Sims 2: Bon Voyage avbildat

Robot
Medlem
The Sims 2: Bon Voyage avbildat

Krävs väll hela ditt liv för att göra allt i det spelet snart.

Inaktiv

The Sims? Är det nåt nytt spel? Verkar ju kul...

Medlem
Medlem
Medlem

Hur många expationer finns det egentligen till sims 2? Tyckte det var rätt kul i början. Men när det kommer 10 expationer...... då orkar man inte mer.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Orka med sådana här spel. Meningen är ju att man ska leva ut en fantasi (ie Baldur's Gate eller BioShock), inte gå igenom dom saker man endå gör i verkliga livet fast i ett spel =_=

Tråkigt värre imo :/

Medlem

Sist jag körde kunde snuten inte haffa tjuven i nerförbacke och då kutade nämda tjuv iväg framför snuten som tänkte på frågetecken. Dessutom så tog tjuven mina statyer genom att krama om dom i skrevet innan de for ner i hans tjuv påse.

En annan gång så började det brinna, hela familjen stod i lågor men brand(mannen)kåren tyckte min plasma tv förtjänade livet bättre.

Dvs, sims 2 kan vara abstrakt underhållande.

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

Sist jag körde kunde snuten inte haffa tjuven i nerförbacke och då kutade nämda tjuv iväg framför snuten som tänkte på frågetecken. Dessutom så tog tjuven mina statyer genom att krama om dom i skrevet innan de for ner i hans tjuv påse.

En annan gång så började det brinna, hela familjen stod i lågor men brand(mannen)kåren tyckte min plasma tv förtjänade livet bättre.

Dvs, sims 2 kan vara abstrakt underhållande.

Lol!

1
Skriv svar