Playstation-titlar får releasedatum

Medlem
Playstation-titlar får releasedatum

Fortfarande inga titlar som tippar mig över kanten. Listan av retail titlar var inte så värst imponerande. Men det är väl som dom sade på GC i Leipzig. Dom vill inte förvirra konsumenterna med för många titlar.

Warhawk, däremot, gör mig ganska sugen och det finns andra network titlar som verkar intressanta med.


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey
Skrivet av [cp:

Billen"]Fortfarande inga titlar som tippar mig över kanten. Listan av retailtitlar var mest "meh".

Vilka titlar skulle kunna få tig att tippa över kanten?

Själv är jag mest nyfiken på #The Eye of Judgment som den mtg-nörd man trots allt varit ^^

Medlem

Editerat inlägget. Du får återspegla det i dess fulla glory

Eye of judgement verkar kul, men jag ser mig inte dra fram grejor och sitta och spela det. Lair verkar trist. Folklore ser intressant men inte så spännande ut. Drakes är...tja..ointressant. Ratchet & Clank verkar kul för min son men är tydligen inte så kul om jag hört rätt.

Unreal, däremot. Då börjar vi snacka.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction var det enda som var intressant.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av [cp:

Billen"]Fortfarande inga titlar som tippar mig över kanten. Listan av retail titlar var inte så värst imponerande. Men det är väl som dom sade på GC i Leipzig. Dom vill inte förvirra konsumenterna med för många titlar.

Warhawk, däremot, gör mig ganska sugen och det finns andra network titlar som verkar intressanta med.

Du förstår väll att det knappast är alla titlar


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

jag förväntar mig att Tekken redan är ute i EU storen men jag missat det?

Medlem
Skrivet av F3D:

jag förväntar mig att Tekken redan är ute i EU storen men jag missat det?

Japp tekken finns där.

Hmm kommer inte Gran Turismo 5 Prologue att släppas via PSN??

Inaktiv

Tekken är ute men det har det ju varit sedan releasen av ps3. Online patchen är väll inte ute än?


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Matelm:

Tekken är ute men det har det ju varit sedan releasen av ps3. Online patchen är väll inte ute än?

Nej

Flakmonkey
Skrivet av Richie77:

Hmm kommer inte Gran Turismo 5 Prologue att släppas via PSN??

Både och afaik... precis som #Warhawk alltså

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Richie77:

Hmm kommer inte Gran Turismo 5 Prologue att släppas via PSN??

Både och afaik... precis som #Warhawk alltså

Skulle inte PSN-versionen vara gratis med, eller har jag missat nått?

Medlem

Uncharted och Ratchet And Clank är ju två extremt bra skäl att skaffa ett ps3. Får jävligt stor lust att köpa det nu! Har inte råd dock


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Richie77:

Hmm kommer inte Gran Turismo 5 Prologue att släppas via PSN??

Både och afaik... precis som #Warhawk alltså

Skulle inte PSN-versionen vara gratis med, eller har jag missat nått?

Det har aldrig sagts att PSN-versionen skulle vara gratis. Den är däremot rejält billig med sina 280 kronor.


signatur
Medlem

Ratchet & Clank är det hittills största dragplostret till ps3 för mig. Dem tidigare i serien har varit bland det bästa alla kategorier på ps2.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Richie77:

Hmm kommer inte Gran Turismo 5 Prologue att släppas via PSN??

Både och afaik... precis som #Warhawk alltså

Skulle inte PSN-versionen vara gratis med, eller har jag missat nått?

Det har aldrig sagts att PSN-versionen skulle vara gratis. Den är däremot rejält billig med sina 280 kronor.

http://www.psu.com/Gran-Turismo-5-Prologue-will-be-free-News-...

Detta har sagts därav min fråga.

Medlem

Im sorry, but everything is delayed now!

Ska nog ta och köpa mig EYE Toy till PS3an, tycker det verkar komma lite intressanta saker där

Medlem
Skrivet av Richie77:

Missförstod, trodde du menade Warhawk. GT5 ska vara gratis har det sagts ja.


signatur
Medlem
Skrivet av Matelm:
Skrivet av [cp:

Billen"]Fortfarande inga titlar som tippar mig över kanten. Listan av retail titlar var inte så värst imponerande. Men det är väl som dom sade på GC i Leipzig. Dom vill inte förvirra konsumenterna med för många titlar.

Warhawk, däremot, gör mig ganska sugen och det finns andra network titlar som verkar intressanta med.

Du förstår väll att det knappast är alla titlar

Nej, givetvis hemlighåller dom vissa titlar från sina PR releases för att förvirra fienden. Detta så att dom kan genskjuta dom i passet, och stjäla postsäcken och guldet. Standard i PR sammanhang.

Gällande senaste Ratchet & Clank har jag hört negativt om det mesta, förutom grafiken då. "Snyggt men trist" är en hyfsat kort summering.

Ge mig unreal med musstöd, tack.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Matelm:

Tekken är ute men det har det ju varit sedan releasen av ps3. Online patchen är väll inte ute än?

Nej

:(:down:

Medlem

Lair, The Eye of Judgment, Ratchet & Clank, Gran Turismo 5 och Home blir de till att skaffa, de är iaf dessa som jag kan komma på just nu.

Medlem

Gillar inte att de återigen skriver preliminärt bredvid Homes releasedatum. Självklart kommer de försena detta igen, med tanke på att deras utlovade 'öppna beta' i Juli aldrig blev av.


signatur
Medlem

Ett fredagstips: Skaffa ett USA-konto nu, så kan ni ladda ner Strangehold-demot. Jävligt ball spel.

Så jävla löjligt att det inte släpps samma saker över hela världen samtidigt. Varför kan amerikanerna t.ex. köpa nya fordon till Motorstorm men inte vi?

Medlem
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Richie77:

Hmm kommer inte Gran Turismo 5 Prologue att släppas via PSN??

Både och afaik... precis som #Warhawk alltså

Skulle inte PSN-versionen vara gratis med, eller har jag missat nått?

Det är väl ingen som vet säkert, men jag blir inte förvånad om vi måste betala en liten slant för PSN-versionen. Blu-Ray versionen innehåller även skademodeller till skillnad från PSN versionen så det är frågan vilken man ska tjacka. Om båda kostar så lutar det åt BR-versionen för mig iaf.

Inaktiv
Skrivet av pennywise:

Så jävla löjligt att det inte släpps samma saker över hela världen samtidigt. Varför kan amerikanerna t.ex. köpa nya fordon till Motorstorm men inte vi?

de kommer att slå ihop alla regioners PSStore i framtiden.. det är en massa juridiskt mumbojumbo ivägen, men det kommer..

Medlem

Jag kollade på en review av lair igår, det verkar inte vara så bra tyvär. Verkar som dom har slängt ihop det i sista stund, antagligen av någon chef som fått för sig att man måste hålla en deadline hur dåligt än spelet är. Det är fullt av bugs och går att klara ut på 8-10 timmar. Kontrollen är seg, svårtstyrd & gör inte som man vill (det går bara att spela med siaxis kontrollen). Jag hoppas dom kommer att kunna patcha det. För idén med drakar som käkar soldiers till lunch för att få tillbaka liv är sweet och att man får flyga dom är ett litet plus också.

Medlem
Skrivet av monkeybeach:
Skrivet av pennywise:

Så jävla löjligt att det inte släpps samma saker över hela världen samtidigt. Varför kan amerikanerna t.ex. köpa nya fordon till Motorstorm men inte vi?

de kommer att slå ihop alla regioners PSStore i framtiden.. det är en massa juridiskt mumbojumbo ivägen, men det kommer..

Säkert sant. Men samtidigt är det löjligt enkelt att kringå det hela, så man kan ju fråga sig hur jävla viktigt detta juridiska mumbojumbo egentligen är... :/

Inaktiv

För mig är det Uncharted som jag främst längtar efter, nummer två är Folklore.

Medlem

Varifrån kommer denna listan? Det är nämligen så att sony förnekar en liknande lista.

Lair verkar för övrigt vara ett höjdarlir. Om man vet hur man skall spela det enligt Sony det vill säga.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av [cp:

Billen"]Varifrån kommer denna listan? Det är nämligen så att sony förnekar en liknande lista.

Lair verkar för övrigt vara ett höjdarlir. Om man vet hur man skall spela det enligt Sony det vill säga.

haha kolla på gametrailers recension.

http://www.gametrailers.com/game/2657.html

Spelet är buggigt värre kan man lugnt säga Oo

12
Skriv svar