GamersGate säljer Atarispel

Robot
Medlem
GamersGate säljer Atarispel

jag gissar på att det är 3drealms och blizzard som e de nya stora kunderna


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

*rynkar pinsamt pannan och kommer fram till att jag aldrig hört talas om gamersgate*


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hmm, riktigt stora företag... 2K Games? UbiSoft?

Inaktiv

Föredrar Steam för där måste man inte använda GayPal plus att spelen får patchar!.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Föredrar Steam för där måste man inte använda GayPal plus att spelen får patchar!.

Kreditkort fungerar väl på deras site och det verkar finnas patchar till spelen också. Funderar på att inhandla ett spel där, så är nyfiken på vad du baserar ditt inlägg på, så man är förvarnad.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av Orbek:

Föredrar Steam för där måste man inte använda GayPal plus att spelen får patchar!.

Paypal är ett minne blott (förutom som rent betalningsalternativ) idag eller imorgon. Vi brukar vara rätt snabba på att patcha spel där vi får tillgång till patchar (vissa företag är effektiva på att undanhålla dessa ).

Du är välkommen med feedback i de fall det brustit.

mvh
Fredrik
Paradox / GamersGate


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Inaktiv

köpte eu3 och NA expansionen genom gg. Hur lätt som helst

Medlem
Skrivet av Maekh:

köpte eu3 och NA expansionen genom gg. Hur lätt som helst

Måste instämma. Har köpt 2/3 av alla Paradox-spel jag äger via GamersGate. Hade en gång ett problem (jag råkade förhandsboka 3 kopior av HoI2 Doomsday) och det löstes väldigt fort via mejl.

Tummen upp för GamersGate!

Vila i frid

I denna tråd pratar vi om nyheten, inget annat. Diverse frågor om reklam kan tas upp i Synpunkter och förslag.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Tack för infon Fredrik II, Maekh och the wookiee.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Trevligt att spelen patchas det kanske var en annan mindre liknande tjänst jag mixade ihop med gamersgate... verkar som jag kommer köpa mindre på Steam :).

1
Skriv svar