Detaljer om Quake Wars-demon

Robot
Medlem
Detaljer om Quake Wars-demon

Ska bli skoj att testa


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

verkar inte BEHÖVA uppgradera burken för att njuta av allting på low. ska bli skoj som fan. måste försöka få tid mellan WiC och det här bara.

Medlem

Nu vet jag ett gäng som blir besvikna. Kunde dom inte ens arbetat in en annan bana i det officiella demot. Äh, det orkade dom väl inte...

Edit; Fy helvete va mina strumpor stinker. :$


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ska bli riktigt kul att testa detta.

Medlem

du har stavar fel
"Häromdagen medddelades" 3 d


signatur

The King is Back

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FortuN:

du har stavar fel
"Häromdagen medddelades" 3 d

Korrigerat!


signatur
Medlem
Skrivet av FortuN:

du har stavar fel

Medlem

äh.. valley, då orkar jag inte dra ner demot, redan lessnat halvt på etqw tack vare en-enda-bana-nötandet i beta. givf hela och massor av banor

Medlem

"Demon" låter helt sjukt särt. "Demot" ska det förstås vara. Men det är väl förmodligen en väldigt personlig åsikt, gissar jag. ^^

Medlem

Kunde de inte tagit en ny bana..

Medlem

Valley kan fanimig brinna upp helt och hållet. Antingen full hold eller så är GDF och spammar i Stroggspawn på obj3+. Kass design!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Inaktiv

Jag väntar mig en flopp, men kanske värt att pröva på iaf...


signatur

Frass the ass.

Medlem

Kom aldrig med i betan så man lär väl testa demot nu. Tvivlar dock på att det slår bf2/2142, men hoppas.

Medlem

Någon som vill köpa av mig en ET:QW beta-nyckel?

Medlem

YES ! det funkar på min data !

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

"Demon" låter helt sjukt särt. "Demot" ska det förstås vara. Men det är väl förmodligen en väldigt personlig åsikt, gissar jag. ^^

Den skrivna svenskan har ännu inte bestämt sig för om ägandeformen av "demo". Rent logiskt ska det vara "demon" eftersom det är en förkortning av "demonstrationen". Å andra sidan blir det dubbel betydelse. Problemet skulle inte ha varit ett problem om Bergman och hans "dämoner" fått större genomslag...


signatur
Medlem

Dom där systemkraven kan dom stoppa upp där det är väldigt mörkt och fuktigt, för dom stämmer inte alls!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

testade betan det får räcka för mig

Medlem

ojojoj jag får lasta hem en ny dator för att köra det här.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Bt
Medlem

Idioti att välja Valley.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mikaelh:

"Demon" låter helt sjukt särt. "Demot" ska det förstås vara. Men det är väl förmodligen en väldigt personlig åsikt, gissar jag. ^^

Den skrivna svenskan har ännu inte bestämt sig för om ägandeformen av "demo". Rent logiskt ska det vara "demon" eftersom det är en förkortning av "demonstrationen". Å andra sidan blir det dubbel betydelse. Problemet skulle inte ha varit ett problem om Bergman och hans "dämoner" fått större genomslag...

Å andra sidan är "demo" ett låneord. Det finns ingen svensk motsvarighet till "demo" egentligen. På engelska är det ju "demonstration" - men inte på svenska.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Den skrivna svenskan har ännu inte bestämt sig för om ägandeformen av "demo". Rent logiskt ska det vara "demon" eftersom det är en förkortning av "demonstrationen". Å andra sidan blir det dubbel betydelse. Problemet skulle inte ha varit ett problem om Bergman och hans "dämoner" fått större genomslag...

Vem är "den skrivna svenskan", och vad har hon med demon att göra?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Å andra sidan är "demo" ett låneord. Det finns ingen svensk motsvarighet till "demo" egentligen. På engelska är det ju "demonstration" - men inte på svenska.

Påstår du att demonstration inte är ett ord i det svenska språket?

Medlem

Jag påstår att en demonstration av det svenska språket kan va ett ord!

Redaktör
Skrivet av redox:

Vem är "den skrivna svenskan", och vad har hon med demon att göra?

"Den skrivna svenskan" är en demon som får oss att tjafsa om stavningen av ett ord vi alla egentligen förstår vad det betyder.[/quote]

Skrivet av Mikaelh:

Å andra sidan är "demo" ett låneord. Det finns ingen svensk motsvarighet till "demo" egentligen. På engelska är det ju "demonstration" - men inte på svenska.

"Demo" är som sagt en förkortning, både på svenska och engelska.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Bt:

Idioti att välja Valley.

Vi som inte spelat betan bryr oss inte.

Medlem

fin diskussion, http://www.fz.se/bloggar/nudels/p=2173 är allt jag har att säga!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Stroggslaktarare? Va? Vem vill spela som människa?

För övrigt använder jag "Demot" när jag pratar om just ett specifikt demo. "Demon" för mig blir i plural. Hej och hå. Ett demo, flera demon. DET demot.... Fattar ni?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

"Demon" låter helt sjukt särt. "Demot" ska det förstås vara. Men det är väl förmodligen en väldigt personlig åsikt, gissar jag. ^^

JAA! IDG.SE-KOMMENTAR!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

12
Skriv svar