Detaljer om Quake Wars-demon

Inaktiv

wicked, betan ägde
(den är för övrigt öppen för alla att köra i offline-mode.. kört den i lan här hemma mot polarna + botar, haft svinkul)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Verkar ju inte behövas en uppgradering trots allt.

Hur tror ni ett 7600GS presterar?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hur kan de vara så puckat snåla att bara slänga med EN enda karta, när det då är omöjligt att visa kampanjläget som ET är så bra på?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

JB
Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Hur kan de vara så puckat snåla att bara slänga med EN enda karta, när det då är omöjligt att visa kampanjläget som ET är så bra på?

3-map campaign med samma karta såklart?

Medlem

....Spännande....
o.O


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Någon som har koll på om Linuxdemot också dyker upp?

Medlem

Valley är ju en rätt skoj karta, men jag tycker nog att en karta var lite dåligt tilltaget. Tre hade ju varit att föredra just för som det skrevs om ovanför, campain läget.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Mikaelh:

Å andra sidan är "demo" ett låneord. Det finns ingen svensk motsvarighet till "demo" egentligen. På engelska är det ju "demonstration" - men inte på svenska.

Påstår du att demonstration inte är ett ord i det svenska språket?

Jo... självklart är det det. Men "demo" har ingen motsvarighet i svenskan.

*EDIT*
Eller är det "bestämt" att "demo" är en förkortning för demonstration på svenska också?

Medlem

Från Svenska Akademiens ordlista:

Citat:

demo [de'-] s. -n; pl. -r el. -er
demonstrationsversion av en produkt

Sådär, då vet alla hur man skriver detta ord.

Inaktiv
Skrivet av [NympH:

"]Dom där systemkraven kan dom stoppa upp där det är väldigt mörkt och fuktigt, för dom stämmer inte alls!

Jag är nyfiken över hur du resonerar, demot är inte släppt ännu och har säkerligen polerats än mer med avseende på användandet av systemresurser. Jag spelade betan med lite bättre specs än de som nämns här och har dragit upp det mesta minst ett snäpp från lägsta inställningarna.

Inaktiv

Gör dom som WoW och gör spelet 386 kompatibelt för at tjäna så mycket pengar som möjligt kan dom behålla det, den där datorn kan inte ens köra 2 år gamla TES4, låter väl som en grafikbög men har jag ny dator vill jag utnyttja det, inte underutnyttja, har man inte c2d cpu och dx10 kort går man väl runt med rygsäck för mobilbatteriet också.

12
Skriv svar