Wheelman får... :( :( :( :( :( smilysar av mig!

Medlem
Wheelman får... :( :( :( :( :( smilysar av mig!

Installerade med spänning wheelman för någon timma sedan och var riktigt sugen på att börja spela. Som vanligt så börjar jag alltid med att ändra i "Options" grafiska inställningar, ljud, controller mm.

FOR FUCK SAKE!!! Att de överhuvudtaget finns ett option alternativ i Wheelman förstår jag inte, Det hade klart fungerat med en meny bestående av New game och quit... när jag tänker efter så hade det räckt med QUIT, för det var ungefär vad jag gjorde efterr ungefär 2min, hoppas utvecklarna går i konkurs och får jobba resten av sina liv som gatsopare... Varför jo... det var ju det här med "options"

Audio -> Speech, sfx, subtitles... det är ju rätt ok och normalt

Video -> Resolution och... Nä det var vist allt

Controles, här börjar det riktigt spännande för här kan man ändra på... just ingenting. Det finns två olika alternativ (config), för antingen xbox handkontroll eller två olika alternativ (config), för tangentbord och mus...

Nåja, det är ju en konsoll portning tänker jag och försöker lära mig kontrollerna och upptäcker snabbt att personen som bestämt hur kontrollerna skall vara måste både vara efterbliven och HÖGERHÄNT! Det är ju fan helt omöjligt att köra med någon av de två inställningar som finns att välja på om man är vänsterhänt (använder vänster hand till musen).

Jävla puckon! och vår vän vin diesel som ska vara TV/dataspelsfantast!!! har han ens testat spelet. Jag hade sparkat hela utvecklingsteamet om jag var han och slängt dom i en mörk fängelsehåla i ett gammalt slott någonstans.

Fyfan vilket skräp!!!!

#blogg


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Wheelman får... :( :( :( :( :( smilysar av mig!

Att du ens hade förväntat dig nåt annat är enligt mig helt otroligt. Spelet ser ju förskräkligt B ut.

Medlem
Skrivet av Drapan:

Att du ens hade förväntat dig nåt annat är enligt mig helt otroligt. Spelet ser ju förskräkligt B ut.

hahaha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar