Mer licenser i Pro Evolution Soccer 2008

Robot
Medlem
Mer licenser i Pro Evolution Soccer 2008

fyfan va nice

Medlem

Låter ju trevligt.

Tänk om pes haft alla lag och spelare som fifa har! ... *önskedrömmer*

Och att dom faktiskt kunde ta å fixa till lite bättre stöd för tangentbord till pc-versionen... är ju svårt att ställa om kontrollerna eftersom man får gissa vilka knappar som motsvarar knapparna på ps2/3 kontrollen... kan väl ändå inte va så svårt att fixa, det hade till och med nästan jag klarat av att göra..

Sen så hade jag velat ha lite bättre grafik... skillnaden mellan pes5 och 6 var väldigt liten, inte bara när det gäller grafiken iofs..

Men i vilket fall som helst så har jag nu helt övergivit fifa..

Pansarknekt

Heeh laddat ner en mod till PES 6 som heter Evolution. Har alla lag från Premier Leauge, La Liga, Liga 1, Serie A och Bundesliga plus massa andra lag.
Det ingår dessutom att över 90% av spelarna har sina "riktiga" ansikten. Enda laget jag mött som inte haft alla spelare med "riktiga" ansikten var Estland :).
Över 300bollar och 200skor plus 50 stadiums. Coolare interface och musik plus mycket snyggare gräs på arenorna.
Allt detta gör att jag inte känner mig särskilt sugen på 08 av varken FIFA eller nya PES Inte till nypris iaf...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Jag tycker det är töntigt att man måste köpa licenser för att ha rätt namn på spelare och klubbar.
Det är ju knappast något som klubbarna måste bidra med, ändå får de massa pengar.

Pansarknekt
Skrivet av Gamblor:

Jag tycker det är töntigt att man måste köpa licenser för att ha rätt namn på spelare och klubbar.
Det är ju knappast något som klubbarna måste bidra med, ändå får de massa pengar.

Håller med till en viss del men man måste tänka på att licenserna är inte bara för tvspel utan gäller även allt annat. Det är för att skydda varumärket och spelarnas integritet. Vilket dom misslyckas med för det leder bara till grymma moddar där man inte har en tanke på så¨nt XD


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Nooooog tråkigt med BLÅVITT!


signatur

Veni, Vidi, Vici. Så enkelt är det bara!

1
Skriv svar