Need for Speed: ProStreet filmat och fotat

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet filmat och fotat

Nice!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Skumt karossen rörde sig 1:45 in i filmen.... Jaja, kan säkert bli coolt!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Noisebomb :heart:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

MEN!

Det verkar ju som om det fortfarande är massa stylingbilar med. Jag hoppades på ett renrasigt bilspel utan krusiduller ala NFS och NFS2-känsla.

Nåja, en trailer är en trailer. Får hoppas dom bara "coolade" upp det lite.

Medlem
Skrivet av Twitch:

MEN!

Det verkar ju som om det fortfarande är massa stylingbilar med. Jag hoppades på ett renrasigt bilspel utan krusiduller ala NFS och NFS2-känsla.

Nåja, en trailer är en trailer. Får hoppas dom bara "coolade" upp det lite.

Nja, dom har väl snarare sagt att det ska finnas mer styling- och tuningoptions här än i carbon iaf. Bland annat autosculpt på alla delar, även standardutförandet av bilarna, och som sagt dessutom mer tuning. Bland annat så ändras bilens downforce med vinkel på vinge och (tror jag) även på frontspoilern och eventuellt annat...

Jaja, om man inte vill styla så slipper man förhoppningsvis. Att trimma sina bilar blir det nog svårt att komma undan från om man vill klara ut spelet.

Jag tycker iaf att detta verkar som ett steg i rätt riktning totalt sett!

Medlem

Härligt


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Tror det kommer bli ett bra spel, garanterat bättre än NFS:Carbon (inte så svårt iofs;)), men vad jag kände mig gammal när jag såg trailern; olika grupper som lyssnar på battle rock, goth eller fan vet och hela konceptet överlag... Jag känner mig lite som Billy Bob i Bad news bears: "Skateband? What the hell is a skateband?";) men men, får kanske bli svartpensionär eller något...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ge...mig...nu!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Twitch:

MEN!

Det verkar ju som om det fortfarande är massa stylingbilar med. Jag hoppades på ett renrasigt bilspel utan krusiduller ala NFS och NFS2-känsla.

Nåja, en trailer är en trailer. Får hoppas dom bara "coolade" upp det lite.

Du syftade på NFS Underground 1&2 hoppas jag. Eftersom NFS och NFS2 inte hade några "krusiduller".
Ursäkta om jag är en Besserwisser


signatur

Korvspad.

00a
Medlem
Inaktiv

det värkar bli ett bra spel hoppas det iallafall

Medlem

Första need for speed spelet ja känner sug efter..Ser riktigt bra ut

1
Skriv svar